Home / اخبار / ديدار رئیس فدراسیون جهانی دراگون بوت با دبیر کل کمیته ملی المپیک

ديدار رئیس فدراسیون جهانی دراگون بوت با دبیر کل کمیته ملی المپیک

دقایقی پیش مایک هسلام رئیس فدراسیون جهانی دراگون بوت با حضور در کمیته ملی المپیک با شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛جان هسلام که به همراه دو مدرس جهانی برای برگزاری دوره داوری و مربیگری بین المللی دراگون بوت به ایران سفر کرده است به همراه محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، محمد کنی رئیس انجمن دراگون بوت، محمدرضا درخواه دبیر این انجمن و لیلا عطائی عضو کمیسیون علوم ورزشی فدراسیون جهانی، با حضور در کمیته ملی المپیک با شاهرخ شهنازی دبیر کل دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خوشامد گویی به رئیس فدراسیون جهانی دراگوت بوت ابراز داشت:رشته دراگون بوت جزو رشته های مورد علاقه جوانان ایرانی بوده و در این مدت و با سعی و تلاش مسئولان فدراسیون و شخص آقای علیپور شاهد رشد و موفقیت آن در کشور بوده ایم و همین برگزاری کلاس مربیگری بین المللی در ایران خود بیانگر نگاه ویژه فدراسیون انجمن های ورزشی برای رشد این ورزش در کشور و جایگاه آن در نزد مسئولان فدراسیون جهانی است.

شهنازی ادامه داد:کمیته ملی المپیک بر حسب وظیفه ذاتی خود از فدراسیون های فعال در کشور از جمله فدراسیون انجمن های ورزشی که رشته های مختلفی را زیر مجموعه خود دارد حمایت های لازم را داشته و انتظار داریم مسئولان فدراسیون جهانی نیز حمایت خود را از فعالیت این رشته در کشور با حضور مدرسین جهانی و ارائه امکانات نسبت به فدراسیون کشورمان داشته باشند.

سپس جان هسلام رئیس فدراسیون جهانی دراگون بوت ضمن ابراز خوشحالی از سفر به کشورمان اظهار داشت:فدراسیون جهانی دراگون بوت آماده هر نوع همکاری با مسئولان فدراسیون انجمن های ورزشی برای رشد و تعالی این رشته در داخل ایران بوده و این نوع حمایت ها از سوی کمیته ملی المپیک ما را در ادامه تعاملات و همکاریهای فی مابین دلگرم تر می کند و بسیار خوشحالم که نگاه مسئولان ورزشی ایران از چنین ورزشهایی حمایت آمیز است.

وی ادامه داد:انگیزه و علاقه مربیان ایرانی در چنین کلاسهایی برای من بسیار جای تعجب و امیدواری داشت و چنین استقبالی را در کشورهای دیگر ندیده بودم و بدون تردید حمایتهای اینچنینی از سوی مسئولان کمیته یک کشور ، باعث ایجاد انگیزه هر چه بیشتر فدراسیون جهانی جهت حمایت از مسئولان فعال در چنین رشته هایی خواهد شد.

همچنین محمد علیپور رئیس انجمن های ورزشی ضمن قدردانی از حمایت های مسئولین کمیته ملی المپیک ابراز داشت:نگاه ویژه فدراسیون جهانی نسبت به دراگون بوت ایران قابل تقدیر است و امیدوارم این مراودات و تعاملها در راستای پیشرفت این رشته مهیج ادامه دار باشد و انتظار می رود مسئولین فدراسیون جهانی در خصوص ارائه امکانات و تجهیزات این رشته همکاری و مساعدت لازم را با ما داشته باشند.

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>