Home / اخبار / رئیس فدراسیون جهانی دراگون بوت: استقبال ایرانی ها از دراگون بوت بی نظیر است

رئیس فدراسیون جهانی دراگون بوت: استقبال ایرانی ها از دراگون بوت بی نظیر است

رئیس فدراسیون جهانی دراگون بوت که به همراه دو دستیار خود برای برگزاری کلاس بین المللی داوری و مربیگری به ایران سفر کرده است گفت: استقبال ایرانیان از این رشته بی نظیر است.

“مایک هسلام” در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی اظهار داشت: سطح برگزاری کلاسها بسیار بالا بود و انجمن دراگون بوت تلاش بسیاری برای هرچه بهتر برگزار شدن آن نموده است.
وی در ادامه گفت: فدراسیون جهانی برنامه ریزیهای دقیق و بلند مدتی را برای ایران و کشورهای منطقه در نظر دارد که از آن جمله تهیه قایق و تجهیزات، اعزام مدرس و مربی برای برگزاری کلاسهای بیشتر و رشد و توسعه این رشته است.
هسلام ضمن تقدیر از حمایت خوب “محمد علیپور” رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی از رشته دراگون بوت افزود: من امیدوارم کلاسهای اینچنینی همچنان ادامه داشته باشد تا با رشد این رشته در ایران، کشور شما بتواند در مجامع بین المللی به نحو شایسته خود نمایی کند.
رئیس فدراسیون جهانی در پایان از انجمن دراگون بوت کشورمان که توانسته بعد از ۸ سال کلاس بین المللی برگزار نماید تقدیر و تشکر کرد.
لازم بذکر است “مایک توماس″ رئیس کمیته فنی و مسابقات جهانی از انگلیس، “آلن فن کوبرگ” رئیس کمسیون تجهیزات و رئیس کنفدراسیون اروپا از هلند و خانم “لیلا عطایی” مسئول کمیته مبارزه با دوپینگ و علوم ورزشی فدراسیون جهانی از هلند، “مایک هسلام” را در این سفر همراهی می کنند.

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>