Home / اخبار / مراسم اختتامیه دوره مربیگری و داوری بین المللی با حضور محمد علیپور برگزار شد

مراسم اختتامیه دوره مربیگری و داوری بین المللی با حضور محمد علیپور برگزار شد

در جریان مراسم اختتامیه دوره بین المللی مربیگری دراگون بوت رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی با رئیس فدراسیون جهانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این دیدار محمد علیپور از حضور “جان هسلام” در ایران ابراز خوشحالی کرد و گفت: از اینکه با مدرسان بین المللی به کشورمان آمده اید تشکر می کنم و امیدوارم این مراودات و تعاملها در راستای پیشرفت این رشته مهیج ادامه دار باشد و از جنابعالی تقاضا دارم در خصوص ارائه امکانات و تجهیزات این رشته همکاری و مساعدت لازم نمایید.

اما مایک هسلام خطاب به رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: توجه و نگرش فدراسیون ایران به مقوله آموزش دراگون بوت قابل تقدیر است و حضور شما در این کلاس را که نشان از علاقه مندی است به فال نیک می گیرم.

وی اظهار داشت: فدراسیون جهانی آماده است که با انجمن دراگون بوت ایران همکاری بیشتری داشته باشد. خوشبختانه هم شما و هم انجمن ایران علاقه مند به تعمیم و توسعه این رشته هستید و این نکته مثبت و مهمی است.

هسلام همچنین تاکید کرد: انگیزه مربیان و داوران در این کلاس بین المللی کم سابقه بود و چنین استقبالی را پیش از این در هیچ جا ندیده بودم.

در ادامه مراسم اختتامیه کلاس مربیگری بین المللی دراگون بوت با حضور “محمد علیپور” رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی ، “جان هسلام” رئیس فدراسیون جهانی دراگون بوت و مدرسان بین المللی در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این مراسم محمد علیپور گفت: روند روبه رشد و گسترش دراگون بوت در ایران مایه امیدواری است و خوشحالم که این رشته جمعی و مهیج در ایران با روحیه تعاون و همدلی دنبال می شود.

وی اظهار داشت: حضور رئیس محترم فدراسیون جهانی و مدرسان مجرب بین المللی در ایران بسیار پراهمیت است و لازم می دانم که از انجمن دراگون بوت به دلیل دعوت از این مقامات عالی رتبه تشکر و قدردانی کنم.

در ادامه این مراسم از ۱۱ نفر از پیشکسوتان این رشته تقدیر شد که لوح های یادبود آن توسط رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی به آنها اهداء گردید.

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...