Home / اخبار / پیام تبریک رئيس انجمن دراگون بوت كشور به مناسبت سال نو

پیام تبریک رئيس انجمن دراگون بوت كشور به مناسبت سال نو

محمد كني رئيس انجمن دراگون بوت كشور در پیامی ضمن تبریک عید باستانی نوروز و فرارسیدن سال ۱۳۹۶ به مردم و همچنین ورزشكاران ايران اسلامي سالی سرشار از خیر و امید را برای آنها آرزو کرد.متن پیام بدين شرح است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

نوروز سرآغاز شکوفایی، تجدیدحیات طبیعت و زمزمه تجلی ذات لایزال الهی در تغییر فصول و تحول احوال‌هاست که نویدبخش گذار از زمستان و شروع فصلی جدید مملو از شوق در حرکت به سوی رشد و تعالی و پیشرفت تا نیل به اهداف متعالی ایران عزیز اسلامی است.

خداوند متعال را شاکریم که بار ديگر توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را برای ایرانیان عزيز ارزانی داشت تا با تدبر و تعلق بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

حال گام در سال نو می نهیم که باید با تلاش و کوشش تمامي مسئولین، مربیان، ورزشكاران و قهرمانان، ره توشه خود را برای حضوری شایسته در رقابت هاي كشوري و بازيهاي آسيايي ۲۰۱۸ آماده کرده و بتوانيم در رقابتهای پیش رو از سوی ورزشکاران عزیز، پیام آور پیروزی و موفقیت برای ملت عزیزمان باشیم.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۳۹۶، بهار طبیعت را خدمت تمامی هموطنان به ویژه ورزشكاران عزیز و بزرگوار ايران اسلامي شادباش گفته و تلاش مضاعف همه خدمتگزاران، علاقه مندان و دلسوزان در مسیر پیشبرد ورزش كشور به ويژه ورزش دراگون بوت را از درگاه ایزدمنان خواستارم و امید دارم ایران اسلامی و به خصوص در بخش ورزش در سال جدید به مانند سنوات گذشته سربلند بوده و پرچم خوش رنگ کشورمان همواره در قله های پرافتخار برافراشته شود.

 آمين

 

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>