Home / اخبار / پيام تبريك رئيس انجمن دراگون بوت ايران به مناسبت روز خبرنگار

پيام تبريك رئيس انجمن دراگون بوت ايران به مناسبت روز خبرنگار

محمد كني رئيس انجمن دراگون بوت ايران در پيامي ۱۷ مردادماه “روز خبرنگار” را تبريك گفت.

متن اين پيام به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند.

خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند که بی قرار بر مدار رویدادها و حوادث می کاوند تا جان های تشنه ی دانستن را سیراب كنند و رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه را با عزمي جدی در آگاهی رسانی به مردم فراهم مي آورند.

خبرنگاران مناديان روشنايي، چشم بینا و زبان گویای مردم به شمار مي روند و جریان زنده اطلاعات نيز با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگاران در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می آید.

۱۷ مرداد ماه که که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار مجاهد و حماسه نگار مخلص، مزین به روز خبرنگار شده است؛ فرصت مغتنمی است تا رسالت سترگ و خطیر جامعه رسانه ای کشور بازخوانی و بر اولویت ها و ارجحیت های فراروی فعالان این عرصه تاکید گردد.

این روز شکوهمند، روز حق گویی، حق جویی، روز کرامت رسانه و نکوداشت قلم را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و طلایه داران جبهه آگاهی بخشی كه عامل حضور بالنده و اثربخش آحاد مردم در صحنه های سرنوشت ساز هستند به ويژه خبرنگاران ورزشي كشور تبريك مي گوييم.

ضمن گراميداشت روز خبرنگار، اهتمام شما مجاهدان و تلاشگران عرصه اطلاع رساني را كه در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق به تصویر عینی از واقعیت ها اهتمام ورزيده ايد، پاس مى داريم و استوارى گام هايتان در راه دست یابی به اطلاعات حقیقی و همسو با وجدان اخلاقی را از درگاه حضرت احديت مسالت مي نماييم.

 

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>