Home / اخبار / کسب مقام هفتم ایران در مسابقات باشگاه های آسیایی

کسب مقام هفتم ایران در مسابقات باشگاه های آسیایی

رئیس انجمن دراگون بوت گفت: نماينده باشگاههاي ایران در مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیایی دراگون بوت به مقام هفتم دست یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن دراگون بوت ایران، محمد کنی اظهارداشت: در اولین دوره از مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیایی دراگون بوت که هفته ی گذشته در کشور چین برگزار شد، تیم آذربایجان شرقی به نمایندگی از ایران در این دوره از رقابت ها حضور یافت.

وی با ابراز خرسندی از حضور ایران در این دوره از رقابت ها و همچنین مثبت ارزیابی کردن فعالیت تیم های استانی در مسابقات بین المللی افزود: در مسابقات مدکور به دلیل حضور ۱۲ کشور آسیایی و صاحب نام در رشته ورزشی دراگون بوت، رقابت ها در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی خطر نشان کرد: تیم آذربایجان شرقی که به سرپرستی منوچهر خسروی در اولین دوره مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا شرکت کرد، حائز رکورد ۴۵ ثانيه در مسافت۲۰۰ متر و رکورد ۲۹ ثانيه در مسافت ۱۰۰ متر شد و به این ترتیب توانست به مقام هفتم در این دوره از رقابت ها دست یابد.

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>