Home / اخبار / اولین دوره داوری درجه ۳ دراگون بوت در استان تهران برگزار شد

اولین دوره داوری درجه ۳ دراگون بوت در استان تهران برگزار شد

دبیر انجمن قایق اژدهای استان تهران از برگزاري اولین دوره داوری درجه ۳ دراگون بوت در استان تهران خبرداد.

به گزارش روابط عمومی انجمن دراگون بوت كشور به نقل از انجمن قایق اژدهای استان تهران، امیر عباسی اظهارداشت: به دنبال استقبال گسترده علاقمندان به رشته مهیج و مفرح دراگون بوت و پیش بینی برنامه های سال ۹۴، اولین دوره داوری درجه ۳ دراگون بوت در استان تهران پس از کسب مجوزهای لازم از رده کشوری و اداره کل استان، روز گذشته برگزار شد.

وي افزود: با توجه به سطح تحصیلات عالی و مرتبط با ورزش و تجارب ملی و بین المللی شرکت کنندگان و استاندارهای آماری نسبت تعداد ورزشکاران به مربیان و داوران فعال، برگزاری کلاس مذكور در شرایط مطلوبی در زمینه داوری قرار می گیرد.

دبیر انجمن قایق اژدهای استان تهران با تاکید بر حضور تعدادی معادل یک تیم کامل دراگون بوت بزرگ در این دوره گفت: خوشخو رئيس هیات انجمن دراگون بوت و یحيی دادویی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان تهران از روند برگزاری این دوره در استادیوم آزادی بازدید به عمل آوردند.

گفتني است؛ همزمان با برگزاری اولین دوره مربیگری این رشته در استان تهران، پنجم آذر ماه در محل استادیوم آزادی آزمون نهایی دوره داوری درجه۳ دراگون بوت نیز برگزار خواهد شد.

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>