Home / اخبار / کسب مقام اولی تهراني ها در مسابقات ۱۰۰ متر بوشهر

کسب مقام اولی تهراني ها در مسابقات ۱۰۰ متر بوشهر

تهران در مسابقات گرامیداشت بوشهر در بخش۱۰۰ متر مقام نخست را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی انجمن دراگون بوت، پرويز فرزین پور اظهار داشت: اظهارداشت: مسابقات دراگون بوت به مناسبت روز بوشهر و بزرگداشت سردار شهید نادر مهدوی شهید شاخص کشور در تاریخ های ۱۴ اقایان و ۲۱ بانوان در اسکله صیادی بوشهر برگزار شد.
وي افزود: در روز ۲۱ اسفندماه، ۱۱ تیم از استان‌های تهران، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان و بوشهر در مسابقات دراگون‌بوت بانوان در بوشهر شرکت کردند و در آبهای خلیج فارس به مناسبت نکوداشت روز بوشهر پارو زدنند.
فرزين پور با بیان اینکه این مسابقات در سه رده برگزار شد، گفت: رده ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر و پیشکسوتان در این مسابقه شرکت داشتند که در بخش ۱۰۰ متر تیم تهران مقام نخست را کسب کرد و تیم‌های پارادایس بوشهر و دولاب این شهر دوم و سوم شدند.
رئیس کمیته دراگون بوت بوشهر با اشاره به برگزاری مسابقه دراگون‌بت در رده ۲۰۰ متر بیان کرد: در این بخش پارادایس بوشهر به مقام نخست دست یافت و تیم های سکان و تهران دوم و سوم شدند.
گفتنی است؛ تیمهای شرکت کننده در این دوره از مسابقات بانوان شامل؛ تایدواتر هرمزگان _ دلیران پارس جنوبی هرمزگان _ دنا یاسوج _ تهران _ پارادایس پسر شمالی بوشهر _ دولاب بوشهر _ جاشو بوشهر _ تندیس بوشهر می باشد.
انتهاي پيام/ص

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>