Home / اخبار / رونمایی از سایت جدید انجمن دراگون بوت ايران

رونمایی از سایت جدید انجمن دراگون بوت ايران

عصر امروز سايت جدید انجمن دراگون بوت ايران با حضور رئيس انجمن رونمايي شد.

به گزارش روابط عمومي انجمن دراگون بوت ايران، محمد كني در مراسم افتتاح سایت جدید انجمن، گفت: افزایش مهارت‌های فنی و آمادگی جسمی، توسعه و گسترش سطوح پایه، کشف و شکوفایی استعدادها و همچنين دستیابی به راه کارهای عملی به‌روز برای پیشرفت هرچه ‏سریعتر دراگون بوت از عمده ترين اهداف اين انجمن به شمار مي رود.

وي با بيان اينكه رشته ورزشي دراگون بوت از جمله رشته هاي مهيج و مفرح به شمار مي رود، اظهارداشت: اما بسیاری از مردم با اين رشته‌ ورزشی ناآشنا هستند و شناساندن و فرهنگ‌سازی در این زمینه بر عهده انجمن و فعالان اين رشته ورزشی است.

كني با اشاره به اينكه یکی از مهمترین راهکار‌های شناساندن و تبلیغ این رشته‌ ورزشی مدال آوری و کسب عناوین در رقابت‌های ملی و فراملی است، افزود: در همين راستا جهت‌دهی و اطلاع رسانی دقیق و جامع رسانه‌ها در معرفي رشته‌های ورزشی نوپا نيز بسیار تاثیرگزار است.

رئيس انجمن دراگون بوت ايران به لزوم تلاش رسانه‌ها براي شناساندن صحيح اين رشته ورزشي به خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند در تغيير نگرش و جذب مخاطبان موثر باشند چرا كه استعدادهاي فراواني در اين رشته ورزشي وجود دارد كه در صورت تشويق و ترغيب به كسب مدال و افتخارات چشمگيري براي كشور مي انجامد.

وي پایه‌ریزی اين سایت را شناساندن و پاسخگويي به نیاز رشته ورزشي دراگون بوت دانست و افزود: انجمن دراگون بوت ايران نقش مهم و پر مسئولیت خود را در قبال اين رشته ورزشي می شناسد و همواره مي كوشد با ایفاي این نقش، هم آوائی و همدلي هر چه بیشتر اعضا و ورزشكاران را با انجمن و فدراسيون انجمن هاي ورزشي فراهم آورد.

كني در ادامه اظهارداشت: سایت جديد انجمن دراگون بوت ايران که با آدرس ifsafed.com/dragonboat قابل دسترس است، سیمای کاملا متفاوتی با سایت پیشین این انجمن دارد و بازتاب دهنده اخبار و فعالیت‌های انجمن دراگون بوت ايران خواهد بود.

رئيس انجمن دراگون بوت ايران تداوم و ارتقاء این رشته ورزشي را خواستار شد و اظهاراميدواري كرد: با استفاده از همراهی و مشارکت اعضا و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های ورزشكاران رشد و شكوفايي اين رشته ورزشي را در آينده نزديك شاهد باشيم.

عصر امروز سايت جدید انجمن دراگون بوت ايران با حضور رئيس انجمن رونمايي شد.

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>