Home / اخبار / رشته ورزشي دراگون بوت در هيات انجمن هاي ورزشي استان خراسان رضوي راه اندازي مي شود

رشته ورزشي دراگون بوت در هيات انجمن هاي ورزشي استان خراسان رضوي راه اندازي مي شود

رئيس انجمن دراگون بوت كشور به منظور راه اندازي رشته ورزشي دراگون بوت در هيات انجمن هاي ورزشي استان خراسان رضوي و بررسي توانمنديهاي موجود از سد چالیدره بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي انجمن دراگون بوت كشور، محمد كني در اين بازديد با رئیس و نایب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان خراسان رضوي ديدار و گفت و گو كرد و اظهارداشت: مشهد قابلیت راه اندازی رشته دراگون بوت و امکانات مربوطه را دارد.

وي افزود: با توجه به سابقه راه اندازي رشته ورزشي دراگون بوت و برخورداري از امکانات و تجهيزات شامل قایق، پارو و . . . و با توجه به استقبال علاقه مندان نسبت به راه اندازی اين رشته ورزشي در هيات انجمن هاي ورزشي استان خراسان رضوي اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

رئيس انجمن دراگون بوت كشور با اشاره به حضور چشمگير تيم هاي استاني در مسابقات داخلي و بين المللي گفت: اکنون در سطح کشور ۱۴استان در رشته ورزشي مذكور فعال هستند.

محمد کنی تصريح كرد: در صورت تمایل و آمادگی هر كدام از استان ها براي حضور در مسابقات برون مرزي انجمن دراگون بوت از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد و تمام امکانات لازم برای اعزام به مسابقات برون مرزی را فراهم مي كند.

وي اظهاراميدواري كرد: در آینده نزدیک کلاسهای آموزشی داوری و مربیگری این رشته ورزشي در مشهد مقدس برگزار شود.

در ادامه محمد رضا شیخ زاده رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان خراسان رضوي قول مساعد داد: به منظور راه اندازی این رشته ورزشي در استان جلساتی برگزار و به زودی نتایج طی گزارش به فدراسیون و رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>