Home / اخبار / نائب رئيس كميته پيشكسوتان در امور بانوان انجمن دراگون بوت ايران منصوب شد

نائب رئيس كميته پيشكسوتان در امور بانوان انجمن دراگون بوت ايران منصوب شد

در حكمي از سوی رئیس انجمن دراگون بوت ايران، نائب رئيس كميته پيشكسوتان در امور بانوان انجمن دراگون بوت ايران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومي انجمن دراگون بوت ايران، محمد کنی در حكمي “فاطمه ابراهيمي” را به عنوان نائب رئيس كميته پيشكسوتان در امور بانوان انجمن دراگون بوت ايران منصوب كرد.

وي با بيان اينكه انجمن دراگون بوت ايران در جهت ارتقاء جایگاه ورزش بانوان به ویژه رشته ي همگاني و مفرح دراگون بوت گام بر مي دارد، اظهارداشت: کمیته پيشكسوتان با هدف شناخت استعدادها و افزایش انگیزه در بین بانوان ورزشکار و همچنين گسترش فرهنگ ورزش همگانی و تندرستی اين قشر از افراد جامعه تلاش مي كند.

كني افزود: به همين منظور براي اولين بار تيم مستر بانوان در رشته ورزشي قايق اژدها تشكيل و قرار است در هشتمين دوره مسابقات دراگون بوت جام دفاع مقدس كه هفدهم مهرماه جاري برگزار مي شود به رقابت با يكديگر بپردازند.

رئیس انجمن دراگون بوت ايران گفت: تمامی شرایط برای حضور مقتدرانه بانوان به ويژه بانوان بالاي ۴۰سال مهیا شده تا این عزیزان بتوانند در راستای تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه ورزش حضوری پررنگ داشته باشند.

وي تصريح كرد: براي توجه ويژه به اين گروه از بانوان نائب رئيس كميته پيشكسوتان در امور بانوان منصوب شد تا با برنامه ریزی دقیق پتانسیل های بالقوه در این بخش به صورت بالفعل در آيد.

كني از كميته پيشكسوتان خواستار شد برنامه هایشان را دراین خصوص ارائه کنند تا بتوانیم با چشم انداز روشن تری در توسعه ورزش بانوان گام برداريم.

انتهاي پيام/ص

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>