Home / اخبار / شیخ مندی: دراگون بوت مهاباد احیاء شده و در مسیر پیشرفت است

شیخ مندی: دراگون بوت مهاباد احیاء شده و در مسیر پیشرفت است

سرپرست انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد گفت: برنامه های زیادی برای توسعه دراگون بوت مهاباد در رده های سنی مختلف داریم.

وی افزود: دراگون بوت شهرستان مهاباد با زحمات زياد آقاي بهمن تدين فعاليت خود را در سال ۱۳۸۵ شروع كرد و از آن زمان تیم استان آذربایجان غربی تا کنون در چندین دوره مسابقات قهرماني كشور حضور داشته است. حاصل اين زحمات راهيابي دو نفر از پاروزنان اين استان به تيم ملي دراگون بوت كشور در سال ۸۹ و حضور در مسابقات آسيايي چين بود.

سید محمد امین شیخ مندی اضافه کرد: در سال ۱۳۹۲ آقای هاوری سلیمانیه در دوره مربیگری بین المللی دراگون بوت در تهران حضور یافت و موفق به اخذ مدرک مربیگری بین المللی این رشته گردید. سپس تیم مهاباد با مربیگری آقای هاوری سلیمانیه در هفتمین دوره مسابقات آزاد کشوری حضوری قدرتمند داشت و توانست رتبه پنجم تیمی را با اختلاف اندکی از رقبای خود کسب نماید.

وی همچنین با اشاره به حضور خود در این دور از مسابقات به عنوان پاروزن تیم دریادلان البرز و کسب مقام دوم رده سنی بالای ۴۰ سال به همراه این تیم گفت: برنامه ریزی کرده ایم تا به زودی تیم های رده های سنی مختلف و به خصوص بالای ۴۰ سال را راه اندازی کنیم. همچنین قصد داریم به زودی تیم بانوان استان را نیز تشکیل دهیم.

شیخ مندی در پایان اضافه کرد: تنها خواسته ما از مسئولین این است که مجوز تمرین تیم های دراگون بوت مهاباد را در سد فراهم کنند تا تیم های استان بتوانند با قدرت تمرینات خود را ادامه دهند.

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>