Home / دسته‌بندی نشده / برترین های مسابقات دراگون بوت بانوان روز بوشهر مشخص شدند

برترین های مسابقات دراگون بوت بانوان روز بوشهر مشخص شدند

دومین دوره مسابقات کشوری دراگون بوت بانوان به مناسبت روز بوشهر با حضور ۶ تیم در مسافت های ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر در اسکله جفره برگزار شد.

در مسافت ۱۰۰ متر آوش خلیج فارس الف هرمزگان با زمان ۰۰:۲۹٫۴۶ پلیمر بوشهر با زمان ۰۰:۲۹٫۵۸ و اداره بنادر و دریانودری بوشهر با زمان ۰۰:۳۰٫۵۵ اول تا سوم شدند. در این مسافت تیم های تاید واتر هرمزگان، آوش خلیج فارس ب و بندر لنگه رتبه های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

مسابقات بانوان
مسابقات بانوان

همچنین در مسافت ۲۰۰ متر تیم آوش خلیج فارس الف هرمزگان با زمان ۰۰:۴۶٫۳۱ به مقام نخست رسید و تیم های اداره بنادر و دریانوردی بوشهر با زمان ۰۰:۴۹٫۲۱ و آوش خلیج فارس ب با زمان ۰۰:۵۱٫۸۸ دوم و سوم شدند. تیم های پلیمر بوشهر، تاید واتر هرمزگان و بندر لنگه نیز در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند.

در امتیاز بندی کلی این رقابتها تیم آوش خلیج فارس الف به مقام قهرمانی رسید و تیم های بنادر و دریانودری بوشهر و پلیمر بوشهر دوم و سوم شدند.

Check Also

IMG_20160224_203317

پاکسازی حوضچه قایقرانی بندرعباس توسط ملی پوشان دراگون بوت

اعضای تیم ملی دراگون بوت بانوان ایران صبح امروز در اقدامی فرهنگی و خودجوش حوضچه ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>