سرپرست جدید تیم ملی فوتوالی کشور انتخاب شد

IMG_20160809_184806

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی کشور ، از سوی دلداده مهربان سرپرست انجمن، شهرام عباداللهی به سمت سرپرست جدید تیم ملی فوتوالی کشور اعزامی به تورنمنت جهانی ریو ۲۰۱۶ انتخاب شد.

عباداللهی علی رغم جوانی سابقه طولانی حضور در رشته های ورزشی سپک تاکرا و فوتوالی را دارا می باشد. او تجربه سرمربیگری تیم های تراکتورسازی تبریز، شهرداری تبریز، آذرفرش تبریز و بتن آماده آذران را در پرونده ورزشی خود داراست.

وی که از بنیانگذاران سپک تاکرا و فوتوالی در آذربایجان شرقی است، سابقه برگزاری پنج دوره مسابقات شمالغرب کشور را دارد. همچنین عباداللهی دارای مدارک رسمی داوری و مربیگری فوتوالی می باشد.

خاطر نشان می سازد در تورنمنت جهانی ریو ، ۲۴ تیم برتر فوتوالی دنیا از  ۵ قاره جهان با هم به رقابت می پردازند. تیم ملی کشورمان نیز با ترکیب جمیل کر و ابوذر قربانی و سرمربیگری جعفر حاج صفری در این مسابقات که شهریورماه آتی در استادیوم اصلی والیبال ساحلی المپیک ریو برگزار می گردد شرکت خواهد کرد.

 

About webmaster

Check Also

20160803_174932

گزارش یک بازدید

  به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی، روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه جاری ، سرپرست انجمن فوتوالی ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>