گزارش یک بازدید

20160803_174932  به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی، روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه جاری ، سرپرست انجمن فوتوالی کشور از امکانات موجود و پارک ورزش های ساحلی سازمان هوافضا واقع در شهرک امام خمینی (ره) بازدید کرد.

در این بازدید که با استقبال گرم مسول تربیت بدنی شهرک امام خمینی (ره) جناب آقای محمد حداوند خانی انجام شد از زمین ساحلی مجموعه، رخت کن ها ، سالن بدنسازی و مجموعه استخر و سونا بازدید به عمل آمد و اقای حداوند خانی توضیحات مبسوطی در خصوص نحوه ایجاد و چگونگی بهره برداری از این مجموعه زیبا اراءه نمود.

اقای دلداده مهربان نیز ضمن تشکر از فرصت فراهم شده خواستار همکاری نزدیک تر ارگان های نظامی کشور و فدراسیون انجمن های ورزشی و به خصوص انجمن فوتوالی کشور شد.

در این دیدار که آقای حامد گرجی مسءول کمیته روابط بین الملل انجمن نیز حضور داشت توافقات خوبی در زمینه برگزاری مسابقات آزاد فوتوالی در مجموعه پارک ساحلی شهرک امام خمینی(ره) و همینطور برگزاری دوره های فشرده مربیگری و داوری به منظور اگاه سازی پتانسیل موجود در سازمان هوافضا به عمل آمد.

در پایان دو طرف خواستار توسعه بیشتر این رشته نوپا و ورود آن در سطح خانواده ها به عنوان گزینه ای موثر در پیشگیری از معضلات اجتماعی جوانان گردیدند.

About webmaster

Check Also

IMG_20160805_224636

نشاط در تمرینات

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتوالی کشور، امروز تیم ملی فوتوالی در کریم آباد استان ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>