Home / اخبار / نشست صميمي نمایندگان فدراسیون انجمن های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان

نشست صميمي نمایندگان فدراسیون انجمن های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان

صبح امروز رئيس و نمایندگان فدراسیون انجمن های ورزشی با محمود گودرزي وزیر ورزش و جوانان ديدار و گفت و گو كردند.

به گزارش روابط عمومي انجمن دراگون بوت كشور، محمد علي پور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی از حمایت بی شائبه و نگاه ویژه وزير ورزش به این فدراسیون پرکار و پرجمعیت قدرداني كرد و اظهاراميدوري كرد: در سایه همگرایی و انسجام بیشتر با وزارت ورزش و جوانان، در راه بالندگی هرچه بیشتر گام هاي موثری برداشته شود.

وي در این جلسه گزارشی از روند و پروسه کاری این فدراسیون ارایه كرد و گفت: کسب ۱۹۰ مدال رنگارنگ، برگزاری ۱۹۱ کلاس آموزشی داخلی و بین المللی، اعزام تیم های مختلف به ۷۷ میدان معتبر از جمله رقابتهای قاره ای، بین المللی و جهانی از عمده ترين اقدامات فدراسيون انجمن هاي ورزشي طی چهارسال فعالیت به شمار مي رود.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی افزود: انجمن ها تنها به بودجه دولتی متکی نیستند و از طریق منابع دیگر از جمله اسپانسر به حیات خود ادامه می دهند و فعالیت ها را به پیش می برند.

علي پور همچنین در خصوص عدم ابتیاع برخی از امکانات و وسایل در داخل کشور گزارشي ارایه كرد که در این خصوص وزير ورزش عنوان كرد پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.

در ادامه اين نشست؛ محمد کنی رئیس انجمن دراگون بوت كشور ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های داخلی و برون مرزی و همچنين روند حضور ورزشكاران كشور در مسابقات ساحلي ۲۰۱۶ اظهارداشت: انجمن دراگون بوت به دليل پاسخگو نبودن منابع مالي دولتي در پرتو جذب اسپانسر گام بر می دارد و در اين روند با پيشرفت هاي چشمگيري مواجه بوده است.

وي در اين نشست به توانمنديهاي اين رشته ورزشي همگاني اشاره كرد و گفت: از زمان جداسازي دراگون بوت از فدراسيون قايقراني، تاكنون از پيشرفت هاي چشمگيري برخوردار بوده ايم.

رئیس انجمن دراگون بوت كشور در ادامه به چالش ها، تهديدها و موازي كاري برخي نهادهاي ورزشي اشاره كرد و در پايان خواستار حمایت ويژه از این رشته ورزشي پرطرفدار شد و از وزیرورزش و جوانان دعوت كرد تا از نزدیک شاهد تمرینات اژدها سواران و همچنین مسابقات آتی باشند.

در ادامه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از فعالیت های گسترده توسط انجمن های تحت پوشش ابراز علاقه کرد و بر استقلال مالي نهادهاي ورزشي تاكيد كرد.

وي خواستار همگاني شدن تمامي رشته هاي ورزشي به ويژه ورزش پرجمعيت دراگون بوت شد و براي رسيدگي و مسائل و مشكلات پيش روي دراگون بوت قول مساعد داد.

انتهاي پيام/ص

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>