Home / اخبار / بازديد كارشناسان تربيت بدني استان تهران از كميته معلولين و جانبازان دراگون بوت

بازديد كارشناسان تربيت بدني استان تهران از كميته معلولين و جانبازان دراگون بوت

IMG_20160520_101926
عكس از مجيد دهقاني

IMG_20160521_105533

IMG_20160520_101928
عكس از مجيد دهقاني
IMG_20160520_101932-3
عكس از مجيد دهقاني
IMG_20160520_101935-1
عكس از مجيد دهقاني

مسئول كميته معلولان و جانبازان انجمن دراگون بوت ايران از بازديد كارشناسان تربيت بدني استان تهران از كميته معلولان و جانبازان دراگون بوت در درياچه آزادي خبرداد.

به گزارش روابط عمومي  انجمن دراگون بوت، وحيد خرمي سروستاني اظهارداشت: گروهی از کارشناسان تربيت بدني استان تهران ضمن بازدید از امکانات و تجهيزات، از نزدیک در جریان آماده سازی این كميته جهت فعاليت معلولان و جانبازان در رشته ورزشي دراگون بوت قرار گرفتند.

وي افزود: آقايان مولايي، فاتحي و سركار خانم محمدزاده كارشناسان تربيت بدني استان تهران از روند آموزش و استفاده معلولان و جانبازان از فضاي درياچه آزادي اطلاعاتي كسب كردند و با ابعاد مختلف این رشته به عنوان یک ورزش سرگرم کننده، مفرح، جذاب و مهیج آشنا شدند.

خرمي سروستاني تصريح كرد: ورزشکاران جانباز و معلول همواره در عرصه ملی و بین المللی موفق بوده اند و نتایج حضور این ورزشکاران در رویدادهای مختلف نشان می‌دهد که ورزش معلولان در صورتی که بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد می‌تواند سکوهای افتخار را برای ورزش فتح كنند.

مسئول كميته معلولان و جانبازان انجمن دراگون بوت ايران با بيان اينكه ورزش معلولان نیازمند توجه همگانی است افزود: همه به دنبال موفقیت جانبازان و معلولان هستیم تا این افراد به واسطه فعالیت های ورزشی بتوانند با روحیه مضاعف زندگی خود را ادامه دهند.

وي با ابراز خرسندي از راه اندازي اين كميته اظهاراميدواري كرد: با برنامه ريزي هاي منجسم و منظم بتوانيم به مقام هاي عالي در اين رشته دست يابيم.

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>