Home / اخبار / اژدها سواران كردستان و مازندران الف (آقايان)، كرمانشاه و تهران الف (بانوان) بر سكوي قهرماني ايستادند

اژدها سواران كردستان و مازندران الف (آقايان)، كرمانشاه و تهران الف (بانوان) بر سكوي قهرماني ايستادند

نهمين دوره مسابقات جام قهرماني دراگون بوت كشور که به مدت دو روز در دو بخش بانوان و آقايان با حضور ۱۸ تیم از استان های مختلف کشور برگزار شد، با قرار گرفتن تیم هاي كردستان(آقايان)، كرمانشاه (بانوان) در ماده ۵۰۰ متر و تيم مازندران الف (آقايان) و تهران الف (بانوان) در ماده ۲۰۰ متر بر سكوي قهرماني به كار خود پايان داد.

به گزارش روابط عمومي انجمن دراگون بوت ايران، در اين دوره از رقابت ها كه در درياچه آزادي برگزار شد تیم كردستان(آقايان)، گيلان )منطقه آزاد انزلی)، مازندران الف، بوشهر، آذربايجان شرقي و كرمانشاه در ماده ۵۰۰ متر به ترتيب مقام هاي اول تا ششم را از آن خود كردند.

در ماده ۲۰۰ متر نيز تيم هاي مازندران الف (آقايان)، بوشهر، گيلان (منطقه آزاد انزلی) و كردستان، تهران، كرمانشاه، آذربايجان غربي و مازندران ب به ترتيب مقام اول تا ششم را به خود اختصاص دادند.
گفتنی است تیم های گیلان (منطقه آزاد انزلی) و کردستان در مسافت ۲۰۰ متر حائز مقام سوم مشترک شدند.
در بخش بانوان نيز تيم هاي كرمانشاه در ماده ۵۰۰ متر، گيلان، بوشهر، تهران شمال شرق ب، تهران شمال شرق الف، تهران، انجمن دراگون بوت هرمزگان، فين هرمزگان، آذربايجان غربي (مهاباد)، مازندران و خراسان رضوي را به ترتيب مقام هاي اول تا يازدهم را به دست آوردند.

در مسافت ۲۰۰ تيم هاي تهران شمال شرق الف، گيلان، كرمانشاه، تهران شمال شرق ب، بوشهر ، تهران، فين هرمزگان، انجمن هرمزگان، آذربايجان غربي (مهاباد)، خراسان رضوي و مازندران را به ترتيب مقام اول تا يازدهم را از آن خود كردند.

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>