Home / اخبار / راه اندازي كميته تخصصي معلولين و جانبازان دراگون بوت براي اولين بار

راه اندازي كميته تخصصي معلولين و جانبازان دراگون بوت براي اولين بار

رئيس انجمن دراگون بوت ايران از راه اندازي كميته معلولان و جانبازان دراگون بوت براي اولين بار خبرداد.

به گزارش روابط عمومي  انجمن دراگون بوت، محمد كني اظهارداشت: پیشرفت کمی و کیفی، ایجاد انگیزه، شور و علاقه مندی از طریق شناساندن ابعاد مختلف این رشته به عنوان یک ورزش سرگرم کننده، مفرح، جذاب و مهیج در تمامی ابعاد همواره از اهداف انجمن به شمار می رود و به همین منظور يكي از اهداف توسعه و گسترش ورزش دراگون بوت در سال های اخیر تلاش برای ترویج، اشاعه و توسعه همه جانبه این رشته با شناسايي استعدادهای کم نظیری در میان علاقه مندان بوده است.

وي افزود: ورزشکاران جانباز و معلول همواره در عرصه ملی و بین المللی موفق بوده اند و نتایج حضور این ورزشکاران در رویدادهای مختلف نشان می‌دهد که ورزش معلولان در صورتی که بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد می‌تواند سکوهای افتخار را برای ورزش فتح كنند.

رئیس انجمن دراگون بوت ایران عنوان کرد: خوشحال هستیم که امروز كميته معلولان و جانبازان دراگون بوت راه اندازي شده است و امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش برود که ورزشكارران بتوانند به مقام هاي عالي در اين رشته دست يابند.

گفتني است؛ طي حكمي از سوي محمد كني، وحيد خرمي سروستاني مسئوليت كميته معلولان و جانبازان دراگون بوت را برعهده دارد.

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>