Home / اخبار / پیام تبریک رئيس انجمن دراگون بوت به منتخب مردم ملكان در مجلس شوراي اسلامي

پیام تبریک رئيس انجمن دراگون بوت به منتخب مردم ملكان در مجلس شوراي اسلامي

رئيس انجمن دراگون بوت با صدور پیامی انتخاب دكتر سلمان خداداي را به عنوان نماینده مردم در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومي انجمن دراگون بوت، متن پیام محمد كني به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحيم

برادر گرامی جناب آقاي دكتر سلمان خدادادي
اکنون که با بهره گیری از شور انقلابی خود بار دیگر حضوری حداکثری و چشمگیر را در عرصه ی سیاسی و انقلابی كشور رقم زدید و به عنوان نماينده مردم عزتمند و نجيب شهرستان‌ ملكان در مجلس شوراي اسلامي منتخب شديد برگ دیگری در دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ورق خورد.
همت بلندتان را درود و سپاس باید گفت چرا که همواره در میدان حضور و حمایت از آرمانهای پاک نظام جمهوری اسلامی ایران پیشگام بوده اید.
بدون شك رمز موفقيت منتخبين ملت در پيشگاه مردم و انقلاب، استقامت و پايداري بر اصول و ارزش­هاي مقدس انقلاب اسلامي و شهيدان والامقام و تحقق آرمان‌هاي آنهاست.
ضمن تبريك انتخاب شايسته حضرتعالي، از ايزد منان توفيق خدمت روزافزون به مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي را براي شما آرزومندم، امید است در سایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت همواره در خدمت به امت اسلامی و میهن عزیزمان موفق و مويد باشید.
عزتتان در پناه الطاف الهی مستدام باد.

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>