۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
10 مرداد مسابقات انتخابی تیم ملی دارت در تهران
1393/05/05

10 مرداد مسابقات انتخابی تیم ملی دارت در تهران
مسابقات انتخابی تیم ملی دارت در دو بخش آقایان و بانوان روز جمعه 10 مرداد در خانه دارت مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، مهدی شایسته دبیر انجمن دارت کشور با بیان این خبر گفت : پس از پایان کلیه مسابقات در فصل 93-92 هشت بانو و ده مرد دارت باز به اردوی انتخابی تیم ملی راه پیدا کردند .
شایسته افزود : ملاک انتخاب بازیکنان برای تیم ملی در بخش آقایان ، قهرمان کشور ، 4 نفر برتر لیگ برتر ، 4 نفر برتر رنکینگ کشوری و 4 نفر برتر جام برترین ها و در بخش بانوان قهرمان کشور ، 3 نفر برتر لیگ دسته یک ، 3 نفر برتر رنکینگ کشوری و 3 نفر برتر جام برترین ها می باشد .
دبیر انجمن دارت اظهار داشت: بنا به تشخیص کمیته فنی یک دوره مسابقه 501 دبل پایانی که برای بانوان 3 از 5 و برای آقایان 4 از 7 بین دعوت شدگان برگزار می گردد و در پایان لیست نهایی تیم ملی شامل 4 آقا و 2 خانم جهت شرکت در مسابقات آسیا و اقیانوسیه اعلام خواهد شد .
شایسته گفت : بر اساس قوانین کسانی که امسال به عنوان اعضای تیم ملی انتخاب می شوند ، در صورت تشخیص کمیته فنی در انتخابی تیم ملی سال آینده نیز دعوت به عمل خواهد آمد .
وی در پایان یکی از شروط انتخاب این نفرات را در اردوی انتخابی تیم ملی سال آینده فعال بودن بازیکن و حضور در بین 16 نفر برتر رنکینک کشوری به تشخیص کمیته فنی دانست .
اعضای دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی به شرح ذیل است :
در بخش بانوان : سونیا جرجانی و ساجده احمدی از استان گلستان ، مونس برکتی و ترانه برکتی و ساناز برمشوری از استان فارس ، نرگس حیدری از استان البرز ، سارا خدادادی از استان خوزستان و طاهره یداله زاده از استان مازندران
در بخش آقایان : محمد مهدی دهقان از استان خراسان رضوی ، حسین اعرابی از استان اصفهان ، شاهین حسینی و داریوش خورشیدی از استان فارس ، حمید رضا مومنی و کامبیز حافظی از استان تهران ، سید حسین پیشوایی از استان گیلان ، علیرضا شایق از استان یزد ، مهدی هوشمندان از استان البرز و محمد ناظریه از استان سمنان
گفتنی است مسابقات دارت آسیا و اقیانوسیه آبانماه سالجاری در هنگ کنگ برگزار خواهد شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی