۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مربی تیم ملی سپک تاکرای مردان:
تیمی جوان و یکدست را به تایلند می بریم
1393/05/05
مربی تیم ملی سپک تاکرای مردان:
تیمی جوان و یکدست را به تایلند می بریم
مربی تیم ملی سپک تاکرای مردان گفت: با تزریق نیروی جوانی به تیم ملی سپک تاکرا با مجموعه ای از بازیکنان جوان و آتیه دار و البته خلاق گام به رقابتهای جهانی تایلند خواهیم گذاشت.
محمد مرادی در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی با بیان این مطلب افزود: هم اکنون مرحله پایانی اردوی تیم ملی را با حضور 15 بازیکن نهایی در سالن اختصاصی سپک تاکرا در اراک دنبال می کنیم و با انجام کارهای تاکتیکی و هماهنگی نفرات در تمرینات روزانه که به صورت دو نوبت در روز انجام می شود رفته رفته تیم به مرز آمادگی نزدیک می شود.
وی اظهار داشت: ما در پستهای مختلف بازیکنان جوان و انرژیکی داریم که با انجام کارهای تخصصی در پستهای سرویس، پاسور و اسپک نقاط ضعف را به حداقل رساندیم تا با شرایطی کامل به مصاف رقبای سرسخت در تایلند برویم.
مرادی درخصوص اعزام زودتر تیم ملی به تایلند گفت: با نظر "سومکیت" سرمربی تایلندی 8 مرداد و 5 روز زودتر از شروع مسابقات به بانکوک خواهیم رفت تا ضمن سازگاری با شرایط محیطی و آب و هوایی دو بازی تدارکاتی نیز در پایتخت تایلند برگزار کنیم تا تیم ملی به هارمونی لازم برسد.
مربی تیم ملی سپک تاکرا درباره حریفان اصلی تیم ملی در تایلند گفت: خواستگاه سپک تاکرا منطقه شرق آسیا است و تیمهای این منطقه همگی قدرتمند هستند، در بانکوک تیمهای تایلند، کره، مالزی، اندونزی و میانمار حریفان اصلی ما به شمار می آیند و امیدوارم که با قرعه ای مناسب بتوانیم ضمن انجام بازیهای قابل قبول نتایج خوبی را هم به ثبت برسانیم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی