۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
طی بازدید از اردوی تیم ملی سافت بال بانوان؛
شهریان:سافت بال رشته نوپایی است که پتانسیل پیشرفت در ایران را دارد/علیپور: هدف ما حمایت بیش از پیش از سافت بال است
1393/05/04
طی بازدید از اردوی تیم ملی سافت بال بانوان؛
شهریان:سافت بال رشته نوپایی است که پتانسیل پیشرفت در ایران را دارد/علیپور: هدف ما حمایت بیش از پیش از سافت بال است
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به همراه رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی با حضور در زمین شماره 4 مجموعه ورزشی آزادی از اردوی تیم ملی سافت بال بانوان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،در این بازید خانم رباب شهریان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ، محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی ، خانم نغمه ضیا بخش نایب رییس بانوان فدراسیون و برخی از مسئولان انجمن بیس بال و سافت بال حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم محمد علیپور ضمن خوشامدگویی به خانم شهریان خطاب به ملی پوشان سافت بال گفت: خانم شهریان مدیری فعال و علاقه مند به ورزش بانوان است که حضور ایشان در این اردورا باید به فال نیک گرفت.
وی افزود:حقیقتا سافت بال رشته ای است که هنوز فضای زیادی برای کار کردن دارد و برای توسعه و گسترش و داشتن یک تیم ملی قوی و پویا باید اعزامهای برون مرزی و دیدارهای رسمی داشته باشد و در این راه ما حمایت و پشتیبانی بیش از پیشی از این رشته خواهیم داشت.
علیپور اظهار داشت:تشکیل اردوی تیم ملی سافت بال پس از مدتها باعث امیدواری است و شما ملی پوشان باید با تلاش و کوشش مستمر نهایت استفاده را از این شرایط داشته باشید و با یادگیری از مربیان تواناییهای خود را آنقدر بالا ببرید تا بتوانید در مسابقات برون مرزی عیار خود را نشان دهید.
در ادامه خانم شهریان گفت: در وزارت ورزش و در بخش بانوان تلاش مستمری صورت می گیرد تا بتوانیم جوابگوی علاقه مندی و نیاز ورزش بانوان باشیم و نیک می دانیم که ورزش بانوان در ایران روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است که این جای خوشحالی و امیدواری دارد.
وی اذعان داشت: باور کنید وقتی در اردوهای تیمهای بانوان حضور پیدا می کنم خستگی از بدنم خارج می شود و الان از اینکه در بین شما عزیزان هستم انرژی می گیرم و از تلاش و انگیزه شما بسیار خوشنود هستم.
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: سافت بال رشته جوان پسند و نوپایی است که علاقه مندان زیادی در کشور دارد و من اطمینان دارم با میزان علاقه مندی که در سطح کشور وجود دارد پتانسیل و ظرفیت این رشته برای پیشرفت و توسعه بالا است.
خانم شهریان اضافه کرد:روزی برای اولین بار در اردوی بانوان دوومیدانی و تیراندازی شرکت کردم و به انها اطمینان دادم که با تلاش مداوم به موفقیت می رسند که اتفاقا این مهم صورت گرفت ،شما هم هنوز در ابتدای راه هستید امروز روز خوبی برای شما خواهد بود و این آغاز راه رسیدن به موفقیت خواهد بود و مسلما توسعه و عمومی شدن این رشته به تلاش و انگیزه شما بستگی دارد و مسلما با توانایی خود می توانید ضمن حفظ پوشش اسلامی در بعد فنی نمونه باشید.
وی در پایان گفت: خوشبختانه آقای علیپور جزو مدیرانی است که نگاه ویژه ای به بخش بانوان دارد و قطعا با حمایتهای ایشان و پشتیبانی وزارت ورزش راه ترقی این رشته فراهم می شود.
در پایان این جلسه برخی از ملی پوشان سافت بال و مربیان تیم ملی در خصوص کمب امکانات و تجهیزات و نیاز به زمین اختصاصی در استانها، لزوم توجه ویژه به مسابقات قهرمانی کشور، اعزامهای برون مرزی، برپایی مستمر اردوهای ملی و برگزاری کلاسهای بازآموزی و ارتقای سطح مربیان و داشتن یک لیگ سراسری پویا با پشتوانه مالی مناسب پیشنهاداتی را ارائه دادند.
ضمنا خانم ضیا بخش نایب رییس بانوان فدراسیون هم ضمن تقدیر از خانم شهریان به دلیل حضور در اردوی تیم ملی سافت بال بازدید وی را ایجاد انگیزه برای ملی پوشان خواند و گفت: مطمئنا حضور مسئولان رده بالای ورزش کشور در اردوهای ملی انرژی خوبی به بازیکنان تزریق می کند و توجه آنها نشان از حمایت و ارج گذاشتن به تلاش اردونشینان در راه رسیدن به اهداف و موفقیتها خواهد بود.




وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی