۱۴۰۳ يکشنبه ۱۵ مهر
سرمربی تایلندی تیم ملی سپک تاکرا:
ایران می تواند در جام جهانی مدال بگیرد
1393/03/26
سرمربی تایلندی تیم ملی سپک تاکرا:
ایران می تواند در جام جهانی مدال بگیرد
سرمربی تایلندی تیم ملی سپک تاکرای ایران با بیان اینکه این تیم در جام جهانی مدال می گیرد، گفت: اگر شرایط و امکانات مهیا باشد ایران را به یکی از قدرت های درجه اول سپک تاکرای جهان تبدیل خواهم کرد.
ˈسومکیت سانگ ساتینونˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایرانی ها فیزیک و استعداد بسیار خوبی برای سپک تاکرا دارند و من عاشق ایران و ایرانی ها هستم و کار کردن با این جوانان مستعد را دوست دارم.
وی گفت: بازیکنان ایرانی بسیار چالاک ، جنگنده و باهوش هستند و اگر شرایط تمرینی خوبی داشته باشند دستیابی آنها به مدال در رقابت های جهانی و آسیایی دور از دسترس نخواهد بود.
این مربی تایلندی افزود: من برای نخستین بار در سال 2009 به ایران آمدم و پس از 3 ماه تمرین با تیم هوپ تاکرا ایران در رقابت های داخل سالن آسیا به مدال دست یافتیم.
وی گفت: من پس از سال 2009 در ایران به کره جنوبی رفتم و هم اکنون این کشور در سپک تاکرا حرف های بسیاری برای گفتن دارد و پس از آن نیز هدایت تیم ملی اندونزی را بر عهده گرفتم که یکی از بهترین های تیم های سپک تاکرا است.
سرمربی تیم ملی در مورد نحوه آماده سازی تیم ملی سپک تاکرای ایران گفت: برای موفقیت و نیز افزایش سطح آمادگی فقط تمرین و برگزاری اردو کافی نیست و بلکه برای شناخت تیم ، بازیکنان و نقاط ضعف و قوت آنها باید بازی های تدارکاتی با تیم های قدرتمند مثل تایلند و مالزی برگزار شود.
سومکیت اظهار داشت: فدراسیون انجمن های ورزشی و انجمن سپک تاکرای ایران قول دادند از من حمایت کنند و از من موفقیت و مدال می خواهند و من نیز برنامه های خود را به آنها اعلام کردم.
وی افزود: اردوی خوبی را در گنبدکاووس برگزار کردیم و تا زمان شروع رقابت های جهانی در تایلند یک اردوی تدارکاتی دو هفته ای دیگر و نیز سفر به تایلند و انجام چند بازی دوستانه در برنامه من است و همچنین باید از یک کشور قدرتمند مثل مالزی برای حضور در ایران و انجام بازی تدارکاتی دعوت کنیم.
وی در مورد کیفیت اردوی گنبدکاووس گفت: من روزهای آخر اردو به گنبدکاووس آمدم ولی با توجه به امکانات خوبی که در اختیار ما قرار گرفت و از طرفی به خاطر تمرینات خوب ،بازیکنان اکنون در شرایط مطلوبی قرار دارند.
رقابت های سپک تاکرای جام جهانی مرداد ماه امسال در تایلند برگزار خواهد شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی