۱۴۰۳ يکشنبه ۱۵ مهر
مربی تیم ملی سپک تاکرا:
اردوی آماده سازی تیم ملی موفقیت آمیز بود
1393/03/26
مربی تیم ملی سپک تاکرا:
اردوی آماده سازی تیم ملی موفقیت آمیز بود
مربی تیم ملی سپک تاکرا ایران گفت: مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی در شهر گنبدکاووس با موفقیت پایان یافت.
ˈمحمد مرادیˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرایط بسیار خوبی در اردوی گنبدکاووس حاکم بود و ورزشکاران به خوبی توانستند تمرینات سنگین را برای آمادگی حضور در رقابت های جهانی انجام دهند.
مربی تیم ملی سپک تاکرا گفت: خوشبختانه دراین اردو ˈسومکیت سانگ ساتینونˈ سرمربی جدید تایلندی تیم ملی سپک تاکرا نیز به تیم ملحق شد و ضمن آشنایی با بازیکنان روند آماده سازی تیم را زیر نظر گرفت.
مرادی اظهار داشت: با در نظر گرفتن زمان باقی مانده تا مسابقات جهانی تایلند و نیز بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی و با هماهنگی سرمربی جدید زمان بندی و نوع تمرینات برای ورزشکاران مشخص شده است.
به گفته وی برنامه های تمرینی ورزشکاران بر اساس مبانی علمی و متدهای تمرینی روز جهان طراحی شده است و امیدوارم ورزشکاران با موفقیت و بدون آسیب دیدگی مراحل مختلف اردو را پشت سر بگذارند و بتواند تمرینات ˈپلایومتریکˈ و تمرینات جدید ˈماکزسˈ را قبل از اعزام به تایلند با موفقیت به پایان برسانند.
وی همچنین از تلاش مسئولان سپک تاکرای گنبدکاووس تمجید کرد و گفت : گنبد کاووس یکی از قطب های اصلی سپک تاکرای ایران است و من خوشحالم به همت مسوولان ورزشی این شهرستان سالن اختصاصی برای این ورزش تاسیس شده و امکانات خوبی نیز در اختیار آنها قرار گرفته است.
شهر گنبدگاووس هم اکنون 4 بازیکن به نا مهای ˈˈجمیل کرˈˈ ،ˈˈاحسان امانبائیˈ ،ˈناصر پنقˈ و ˈˈاسلام قره مشکˈ در اردوی تیم ملی سپک تاکرا دارد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی