۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
برگزاری جلسه معارفه اعضای جدید کمیته انضباطی فدراسیون انجمنهای ورزشی
1403/07/29

برگزاری جلسه معارفه اعضای جدید کمیته انضباطی فدراسیون انجمنهای ورزشی
نشست معارفه اعضای جدید کمیته انضباطی فدراسیون انجمنهای ورزشی روز یکشنبه 29 مهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،این نشست با حضور دکتر عباس ناطق نوری رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی، سارا حیدری سرپرست دبیری، مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی و سرپرست امور استانها و اعضای کمیته انضباطی برگزار شد.
در این جلسه ابتدا رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی در خصوص جایگاه مهم و کلیدی کمیته انضباطی در جهت حفظ نظم ، مقررات و عدالت ورزشی مباحثی را مطرح کرد و اذعان داشت: خوشبختانه فدراسیون انجمنهای ورزشی با و جود تعدد رشته ها و مسابقات و رویدادهای مختلف آمار انضباطی پایینی دارد و بیشتر ما پیشگیری داریم تا موارد انضباطی که این بخاطر نظم و انضباط موجود در خانواده بزرگ فدراسیون انجمنهای ورزشی است.
سپس حاضرین به ایراد نقطه نظرات مختلف اعم از نقش موثر کمیته انضباطی در پیشگیری و عوامل بازدارندگی،حضور اثرگذار انجمن حقوق ورزشی در فدراسیون، پیشنهادد برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری برای انجمنها، لزوم بازنگری مستمر در آیین نامه انضباطی، نظارت بر اجرای قوانین وضع شده و... پرداختند.
سپس احکام حاضرین در جلسه ابلاغ شد که طی آن خانم زهرا ارسنگ به عنوان رییس کمیته انضباطی بدوی،حامد علیزاده اقدم به عنوان نایب رییس،علیرضا حمیدیان به عنوان عضو اصلی و محمود واحدی و محمد سجاد ده نوی به عنوان عضو علی البدل منصوب شدند، ضمن اینکه خانم مینا خورسندی به عنوان دبیر کمیته های انضباطی بدوی و تجدید نظر معرفی و منصوب شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی