۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
آئین تجلیل از مسئولان و عوامل برگزاری مسابقات دارت آزاد رنکینگ جهانی
1403/07/22

آئین تجلیل از مسئولان و عوامل برگزاری مسابقات دارت آزاد رنکینگ جهانی
طی مراسمی با حضور محمدعلی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرهاد حسنی معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان، مهدی محمدیان رئیس هیات انجمن های ورزشی استان و غلامرضا شاکر دبیر هیات از عوامل اجرایی مسابقات دارت رنکیمگ جهانی تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این مراسم پهناور ضمن تشکر از کیفیت بالا و کم نظیر اجرای مسابقات از مسئولان اجرایی و عوامل برگزاری تجلیل کرد و ابراز امیدواری نمود که با تلاش مضاعف هیات انجمن های ورزشی استان این نوع مسابقات که برای اولین بار در این سطح در کشور و به میزبانی استان اردبیل برگزار شد بطور مستمر برگزار گردد.
در ادامه این مراسم حسنی معاون امور ورزش اداره کل ضمن تقدیر از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد اجرای مستمر مسابقات ورزشی تحت عنوان جام صفوی، مسابقات دارت جام صفوی را سمبل یکدلی، نظم و مدیریت مثال زدنی ورزشی دانسته و از رییس هیات انجمنهای ورزشی و عوامل اجرایی قدردانی نمود.
در ادامه مهدی محمدیان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های چند ماهه هیات استان و کمیته دارت، برنامه ریزی و تلاش هدفمند، یکدلی و دوری از حواشی ورزشی را عامل اصلی موفقیت در اجرای  این مسابقات دانسته و جام صفوی را الگویی کامل و مثال زدنی در مسابقات دارت کشور نامید. ایشان از حمایت های ریاست فدراسیون انجمنهای ورزشی و انجمن دارت کشور و پیگیری ها و رهنمودهای مدیر کل ورزش و جوانان استان در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر این مسابقات قدردانی نمود.
در انتهای این برنامه با اهدای لوح سپاس از مسئولان و عوامل برگزاری تجلیل به عمل آمد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی