۱۴۰۳ شنبه ۱۷ شهريور
پیام تبریک رییس فدراسیون جهانی اسکی روی آب به ناطق نوری
1403/04/17

پیام تبریک رییس فدراسیون جهانی اسکی روی آب به ناطق نوری
«خوزه آنتونیو پرز پریگو» رییس فدراسیون جهانی اسکی روی آب در پیامی انتخاب عباس ناطق نوری به عنوان رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این پیام آمده است:
«دکتر عباس ناطق نوری
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی ایران،
این نامه را می نویسم تا انتخاب اخیر شما را به عنوان رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی ایران از صمیم قلب تبریک بگویم. این دستاورد چشمگیر گواهی بر فداکاری، رهبری و تعهد تزلزل ناپذیر شما برای پیشرفت ورزش در ایران است.
دبیرکلی شما در انجمن اسکی روی آب ایران با دستاوردها و ابتکارات متعددی همراه بوده است که به رشد و محبوبیت اسکی روی آب در کشور شما کمک شایانی کرده است. چشم انداز نوآورانه و رویکرد استراتژیک شما نه تنها استانداردهای این ورزش را افزایش داده است، بلکه بسیاری از ورزشکاران جوان را برای پیگیری اشتیاق خود ترغیب کرده است.
همانطور که شما این نقش جدید و معتبر را بر عهده می گیرید، مطمئن هستم که همان سطح برتری، صداقت و رهبری آینده نگر را برای فدراسیون انجمن های ورزشی ایران به ارمغان خواهید آورد. تجربه گسترده و درک عمیق شما از جامعه ورزش بدون شک باعث اتحاد، توسعه و موفقیت بیشتر در تمامی رشته های ورزشی ایران خواهد شد.
بار دیگر این انتخابات شایسته را تبریک می گویم. برای شما بهترین ها را در آغاز این فصل جدید هیجان انگیز آرزو می کنم. حمایت ما از تلاش های شما ادامه خواهد داشت.»
ارادتمند شما،

خوزه آنتونیو پرز پریگو
رئیس فدراسیون جهانی اسکی روی آب

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی