۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
تهران فاتح مسابقات "فلوربال سه به سه" قهرمانی کشور
1402/12/19

تهران فاتح مسابقات "فلوربال سه به سه" قهرمانی کشور
اولین دوره مسابقات فلوربال سه به سه قهرمانی کشور- انتخابی تیم ملی که در سالن ورزشی نهضت سواد آموزی کشور در تهران برگزار شد با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، دراین رقابت‌ها ۸ تیم حضور داشتند که در دو گروه چهار تیمی دور مقدماتی را پس از انجام ۱۲ مسابقه به پایان رساندند که در نهایت چهار تیم قم ، اردبیل، تهران الف و تهران ب به نیمه نهایی راه یافتند.
در گروه یک تیمهای تهران الف، مازندران، اردبیل و آذربایجان شرقی و در گروه 2 تیمهای قم، زنجان، کردستان و تهران ب حضور داشتند.
در مرحله نیمه نهایی تهران (الف )بر تهران (ب) غلبه کرد و راهی بازی پایانی شد و تیم قم هم با پیروزی مقابل اردبیل حریف تهران الف در فینال شد.
در بازی رده بندی اردبیل با برتری مقابل تهران ( ب) عنوان سومی را ازآن خود کرد و تهران ( الف) هم در یک دیدار نفس گیر توانست از سد تیم قم عبور کرده عنوان قهرمانی را کسب کند.
مراسم اختتامیه و توزیع جوایز این رقابتها با حضور نصراله پریچهره سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی ، رمضانعلی دولو رییس انجمن فلوربال کشور، دکتر خدادادی مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نهضت سواد آموزی، دکتر محمد خرم و محمد رضا کمال زارع عضو هیات رییسه انجمن فلوربال،حامد عرب دبیر انجمن ، یاسر عرب رییس کمیته فلوربال استان تهران ، پیام سیفی زاده رییس کمیته مسابقات و داوران انجمن فلوربال برگزار شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی