۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
لرستان فاتح مسابقات "برای تونیک" قهرمانی کشور بانوان شد
1402/01/14

لرستان فاتح مسابقات "برای تونیک" قهرمانی کشور بانوان شد
مهدی میرزاییان- هشتمین دوره مسابقات "برای تونیک" قهرمانی کشور بانوان که به میزبانی دانشگاه آزاد واحد پیشوا ورامین برگزار شد با قهرمانی تیم لرستان به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،در این رقابتها که در روشهای تمرینی"رودو"- "توپ و تور" – " انفرادی آزاد" و "گروهی" و با شعار "صلح" برگزار شد، تیم لرستان با کسب 45 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، بوشهر با 30 امتیاز دوم شد و تهران با 25 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
کاپ اخلاق این مسابقات هم به تیم ایلام تعلق گرفت.
در رقابتهای بخش آزاد ساناز نظری از لرستان،رضوان فقیه از بوشهر و اکرم مزارعی از بوشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رقابتهای بخش توپ و تور متینا زمانی از لرستان،مهری شمس از تهران الف و زینب شوهانی از ایلام در جایگاه اول تا سوم ایستادند.
در مسابقات بخش رودو رضوان فقیه از بوشهر قهرمان شد.
و بالاخره در رقابتهای بخش گروهی سمین مقتدایی از تهران الف،متینا زمانی از لرستان و ساناز نظری از لرستان در ردیف اول تا سوم قرار گرفتند.
خانم دکتر بهاره یزدان پرست نایب رییس انجمن برای تونیک کشور به عنوان سرپرست کل مسابقات،خانم اودت هوسپیانس دبیر انجمن به عنوان سرپرست فنی و ناظر مسابقات،خانم گیتی ناظمی مسئول کمیته مسابقات،خانم معصومه صیاد جهانخواه به عنوان سرداور کل مسابقات،هیات داوران متشکل از خانمها زهرا عمرانی، معصومه احمدی،شیوا تقی زادگان، اسما بیرانوند،گیتی ناظمی، خانم لیلا عطایی مسئول روابط عمومی، خانم فتانه بهمن پور مسئول اجرایی، خانم زهرا حق شناس کادر اجرایی، خانم فاطمه یزدان پور مسئول پذیرش،مربیان ارشد متشکل از مریم پناهی،شیوا تقی زادگان و اودت هوسپیانس، مجری برنامه خانم مریم پناهی و خانم صارمی نیا به عنوان پزشک در این رقابتها حضور داشتند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی