۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دیدار‌نماینده فدراسیون جهانی تکبال با محمد علیپور
1400/04/04

دیدار‌نماینده فدراسیون جهانی تکبال با محمد علیپور
نماینده فدراسیون جهانی تکبال به همراه مسئولان انجمن تکبال ایران با محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این جلسه خانم "لی للا هورواث" از مجارستان نماینده فدراسیون جهانی تِکبال و هماهنگ کننده کشورهای آسیایی ، محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی، خانم محمدیان نایب رییس بانوان فدراسیون، عباس ناطق نوری دبیر ، مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی و آرمین صالحی مسئول روابط بین الملل فدراسیون به همراه سید حسین موسوی شفیق رییس انجمن تکبال ایران، مجتبی ارشدی دبیر و خانم اکرم شعبانی نایب رییس بانوان انجمن حضور داشتند.
در این نشست ابتدا علیپور ضمن خوشامدگویی به نماینده فدراسیون جهانی تکبال گفت: ما بسیار خوشحال هستیم که یک رشته جدید دیگر در ایران راه اندازی شده و اتفاقا جوانان ما از ورزشهای نوپا استقبال می کنند و هیچ کشوری در آسیا به اندازه ایران نیست که پذیرای رشته های جدید التاسیس باشد.
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی تصریح کرد: مقدمات راه اندازی انجمن تکبال در این فدراسیون کاملا فراهم شده و برای توسعه این رشته در ایران به حمایت فدراسیون جهانی نیاز داریم و در این بین لازم است که انگیزه، آموزش و تجهیزات و امکانات این رشته را فراهم کنیم و دانش فنی مربیان، داوران و علاقه مندان و‌مخاطبان این ورزش مهیج را با مساعدت فدراسیون بین المللی ارتقا دهیم.
خانم‌محمدیان نایب رییس بانوان فدراسیون هم با بیان اینکه حوزه بانوان در این فدراسیون همپا و همردیف مردان در مسیر توسعه گام بر می دارد اظهار داشت: مسلما برای تعمیم و گسترش تکبال در بخش بانوان نهایت همکاری را خواهیم داشت و قطعا این رشته برای دختران ما جذابیتهای دوچندانی خواهد داشت.
اما خانم "لی للا هورواث" که برای افتتاح رسمی تکبال در ایران به کشورمان سفر کرده ضمن تقدیر از نگاه حمایتی فدراسیون انجمنهای ورزشی و تلاش انجمن تکبال ایران برای توسعه این رشته تاکید کرد: بی شک فدراسیون جهانی برای ارتقای این ورزش در ایران نهایت پشتیبانی را بخصوص در بحث آموزش و ارائه تجهیزات و میز تکبال خواهد داشت و امیدواریم که بزودی شاهد حضور تکبالیستهای ایرانی در مسابقات بین المللی باشیم.
در پایان این نشست طرفین هدیه و لوح تقدیری از سوی فدراسیون جهانی تکبال و فدراسیون انجمنهای ورزشی را به یکیدیگر اهدا کردند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی