۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دیدار رئیس جدید هیات انجمن های ورزشی استان آذربایجان شرقی با محمد علیپور
1399/04/18

دیدار رئیس جدید هیات انجمن های ورزشی استان آذربایجان شرقی با محمد علیپور
علی حسن پور رییس جدید هیات انجمنهای ورزشی استان آذربایجان شرقی با محمد علیپور رییس فدراسیون‌انجمنهای ورزشی دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، علی حسن پور در این نشست صمیمی ضمن‌ تقدیر از حمایتهای بی شائبه رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: با همکاری و همراهی مسئولان کشوری و استانی و با توسعه زیرساخت ها در چند رشته ورزشی آمادگی میزبانی از مسابقات کشوری و حتی بین المللی را داریم.
وی در ادامه به تشریح فعالیت های این هیات در دوران کرونا پرداخت و افزود: سعی کردیم افرادی را برای روسای کمیته ها انتخاب کنیم که تخصص و تجربه کافی داشته باشند تا با همراهی پیشکسوتان و جوانان شاهد شکوفایی هرچه بیشتر تمامی رشته ها باشیم.
رئیس هیات انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد در تمامی رشته های ورزشی به صورت حرفه ای فعایت داشته باشیم تا با حضور در مسابقات کشوری و بین المللی برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کنیم.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی نیز در این دیدار با حمایت قاطع و کامل از برنامه های رئیس جدید هیات گفت: آذربایجان شرقی یکی از استان های ویژه برای ما است و در جهت پیشبرد اهداف این استان همه تلاشمان را خواهیم کرد.
محمد علیپور با این که حسن پور جوانترین رئیس هیات این فدراسیون در بین تمامی استان ها است ادامه داد: با تیم مدیریتی جدید و روسای کمیته های متخصص و جوان باید شاهد حضور آذربایجان شرقی در رده های بالا باشیم.
وی افزود: با توجه به فعالیت اکثر رشته های هیات انجمن های ورزشی و حضور ورزشکاران حرفه ای در این استان، از تربیت ورزشکاران جدید و هرگونه فعالیت ورزشی در سطح استانی، ملی و حتی بین المللی حتما حمایت خواهیم کرد.
در پایان این نشست محمد علیپور از زحمات هوشنگ سروش رییس پیشین هیات‌انجمنهای ورزشی آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر کرد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی