۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
رییس هیات انجمنهای ورزشی لرستان
موفقیت های سال 97 در سایه همدلی بدست آمد
1397/12/26
دانلود کنید
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان لر ستان ، موفقیت های این مجموعه ر ا همدلی و وفاق در سال 97 قلمداد کرد.
به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان لرستان، مهدی سلاطی در نشست هم اندیشی سالانه به مناسبت تجلیل از مسولین، روسا و قهرمانان این هیات که با حضور روسای هیات شهرستان، مسولین کمیته های استانی و ...برگزار شد، گفت: توجه و رعایت قوانین مسابقات ، اعزام ها و ...عامل مهمی در پیشبرد برنامه ها و اهداف خانواده بزرگ هیات انجمن های ورزشی استان است.
وی افزود: در سال جاری بخش عمده ای از هدف گذاری ها و برنامه های ورزشی از جمله توسعه رشته های ورزشی و فعال شدن هیات انجمن های ورزشی در همه شهرستان ها و چند بخش استان محقق شدکه این مهم در سایه تعامل و همراهی کلیه اعضای این هیات ، عملیاتی شده است .
وی ضمن تقدیر از تلاش ها و همراهی های فدراسیون انجمن های ورزشی کشور و یکایک مسولان و تلاشگران این هیات ادامه داد: دستاوردها و موفقیت های این مجوعه در سایه تفاهم ، همکاری و همدلی به دست آمده است و جهت توسعه و تقویت هرچه بیشتر برنامه ها و اهداف این هیات به صورت مطلوب ، در سال آتی نیز بر این اصول تاکید می شود.
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان گفت: در سال آینده نیز بر اساس برنامه زمانبندی کمیته های ورزشی و هیات شهرستانی ، تاکید بر پشتوانه سازی و توسعه زیرساختهای ورزشی در شهرستان ها و ...اقدام خواهد شو.
نائب رئیس بانوان هیات انجمن های ورزشی استان نیز در این نشست گفت: هیات انجمن های ورزشی استان یک خانواده بزرگ با ظرفیت ها و توانمندی های متعدد است.
دکتر زهره منتظری افزود: اینکه امروز اعضای هیات انجمن های ورزشی استان انواع تخصص های ورزشی، علمی و ...را دارند نشان می دهد که تلاش های ما در جذب اقشار مختلف جامعه به امر ورزش نتیجه بخش بوده است.
وی ادامه داد: این ویژگی ها ، هیات انجمن های ورزشی استان را از دیگر هیات های ورزشی متمایز می کند و باید از کلیه تلاشگران این مجموعه ، قدردانی نمود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی