۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
علی مویدی رییس انجمن ورزشهای هوایی دردیدار با ملی پوشان اعزامی به بازیهای آسیایی ؛
انضباط و اخلاق همراه با جدیت در کار باید در اولویت باشد/سفر ملی پوشان پاراگلایدینگ به جاکارتا پراهمیت است
1397/05/23
علی مویدی رییس انجمن ورزشهای هوایی دردیدار با ملی پوشان اعزامی به بازیهای آسیایی ؛
انضباط و اخلاق همراه با جدیت در کار باید در اولویت باشد/سفر ملی پوشان پاراگلایدینگ به جاکارتا پراهمیت است
رئیس انجمن ورزشهای هوایی در دیدار با اعضای تیم ملی پاراگلایدینگ اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا گفت : مطمئن باشید دل بسیاری جوانان با شماست و همه دعاگوی خواهند بود که انشاالله این سفر در راستای رشد و توسعه این ورزش مهیج و پرطرفدار کارساز واقع شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، در این دیدار که نایب رئیس و دبیر انجمن و رییس کمیته آموزش و پژوهش این انجمن نیز حضور داشتند : علی مویدی ضمن تشکر از همه دست اندرکاران که در راه تشکیل و اعزام تیم ملی اهتمام کردند ، گفت :با تلاش و اراده جمعی خوشبختانه شاهد تشکیل و اعزام تیم در عرصه‌های بین المللی هستیم. این اتفاق نوید بخش و امیدوار کننده بود و ذهن و جسم همه جوانان و پیشکسوتان ورزش های هوایی با این رویداد است.
رئیس انجمن ورزشهای هوایی خطاب به ملی‌پوشان اضافه کرد: چه مدال بیاورید و چه نیاورید آینده روشنی را برای این ورزش به ارمغان خواهید آورد.
در این راه خیلی‌ها تلاش کردند و خون دل خوردند ، البته دوست داشتیم ترکیب این تیم یک تیم کامل در شأن جامعه ورزشی ایران و در شان ورزشهای هوایی باشد ولی به لحاظ اینکه این حضور برایمان خیلی اهمیت داشت با همین تعداد حضور هم غنیمت است و اگر چه تعداد ورزشکاران به لحاظ کمی کامل نیست ولی از نظر کیفی امیدوار کننده است و می تواند پتانسیل تیم کامل را داشته باشد.
مویدی با تاکید بر اینکه شما به نمایندگی از همه ملت ایران هستید و باید نسبت به عملی که میخواهید انجام دهید شناخته کافی داشته باشید ادامه داد: انشالله این سفر به عنوان یک سفر تاریخی در صحنه ورزش های هوایی کشور و جهان ثبت خواهد شد. انضباط فردی و تیمی، اخلاق ورزشی و جوانمردی، روحیه مشورت با یکدیگر، رفع اشکالات همدیگر و نقش مکملی هم تیمی ها و اتحاد درون تیمی مورد توقع و خواسته من ، اعضای انجمن و همه جامعه ورزشهای هوایی است.
وی در ادامه با آرزوی سلامتی برای ملی پوشان بیان کرد:انشالله هر سه شما مدال بیاورید و با سلامتی و دست پر برگردید. از آقای رازقی سرمربی تیم هم تشکر می کنم انشالله هم مسئولیت مربیگری و هم نقش مدیریتی خود را به بهترین نحو ایفا خواهند کرد.
سپس نایب رئیس انجمن ورزش های هوایی با اشاره به سوابق این حضور و تلاش های ریاست انجمن برای احیای حضور از دست رفته گفت: گاهی در جوامع ورزشی به جای همدلی حواشی و تخریب وجود دارد، به این حواشی اهمیت ندهید.
محمود رشیدی ادامه داد: شما نمایندگان جامعه پروازی اولین ها هستید پس تلاش کنید بهترین باشید . من از فعالیت های شبانه روزی سرمربی و همچنین کمیته آموزش انجمن تشکر میکنم.
در ادامه این دیدار محمد رازقی سرمرب مربی وسرپرست تیم ملی ضمن ارائه گزارش برگزاری اردوها جلسات مشاوره و روانشناسی و سایر فعالیتهای تیم ملی آماری از تعداد پروازها ارائه کرد.
وی ضمن تشکر از حمایت همه جانبه مدیریت انجمن از هیات انجمن های ورزشی و کمیته ورزشهای هوایی استان مازندران برای برگزاری و میزبانی اردوها تقدیر کرد.

در پایان علی مویدی هدایایی به ملی پوشان و سرمربی تیم اعزامی به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا اهدا نمود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی