۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نشست مشترک ملی پوشان جهت یابی با مسئولان فدراسیون انجمنهای ورزشی
1397/02/30

نشست مشترک ملی پوشان جهت یابی با مسئولان فدراسیون انجمنهای ورزشی
نشست مشترک ملی پوشان جهت یابی اعزامی به تورنمنت بین المللی آذربایجان با مسئولان فدراسیون انجمنهای ورزشی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،در این جلسه "دلداده مهربان" سرپرست دبیری فدراسیون انجمنهای ورزشی، خانم "محمد جعفر" نایب رییس بانوان فدراسیون، "مهدی میرزاییان" روابط عمومی فدراسیون، " قدرت الله عظیمیان" رییس انجمن جهت یابی،" نادر ضربعلی زاده" دبیر انجمن و همچنین اعضای تیمهای ملی آقایان و بانوان جهت یابی حضور داشتند.
در ابتدای این نشست عظیمیان ضمن تقدیر از فدراسیون انجمنهای ورزشی به دلیل حمایت از این رشته و فراهم کردن شرایط اعزام به تورنمنت آذربایجان گفت:تلاش انجمن جهت یابی طی چند سال اخیر توسعه این رشته در استانها بوده و حقیقتا حرکت روبه جلویی در این زمینه داشتیم و هدف مهمتر ما توجه ویژه به رده های سنی پایه و جوانگرایی است.
وی افزود:هم اکنون عضو دائم فدراسیون جهانی و آسیایی هستیم و در مسابقات جهانی و آسیایی حضوری فعال داریم،در بخش مردان در رده سوم آسیا قرار گرفتیم و در بخش بانوان توسط خانم اعظم آرویی به یک مدال ارزشمند برنز دست پیدا کردیم و امیدواریم که تیمهای ملی ما بتوانند به روند رو به رشد خود ادامه دهند.
عظیمیان در خصوص شرایط تیم اعزامی تصریح کرد:تاکنون دو مرحله اردوی آماده سازی برای تیم ملی برگزار شده و ملی پوشان تا زمان اعزام به آذربایجان تمرینات خود را بطور منظم پیگیری خواهند کرد.
در ادامه دلداده مهربان سرپرست دبیری فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت:فدراسیون انجمنهای ورزشی علاقه مند است که تیمهای ملی رشته های مختلف هم در بخش آقایان و هم در رده بانوان در مسابقات آسیایی،جهانی و تورنمنتهای بین المللی حضوری پر رنگ داشته باشد و در این زمینه انجمنها را حمایت خواهد کرد و شرکت تیمهای ملی جهت یابی آقایان و بانوان در تورنمنت آذربایجان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که بهره لازم از این مسابقات را بگیرید.
همچنین خانم محمد جعفر نایب رییس بانوان فدراسیون در این جلسه اذعان داشت:خوشحال هستیم که یکی دیگر از تیمهای بانوان تحت پوشش به مسابقات برون مرزی اعزام می شود و هرچه بانوان ما بتوانند در عرصه های بین المللی حضور پیدا کنند صاحب تجربیات گرانبهایی خواهند شد و مسلما تحت این شرایط توان و پتانسیل بالقوه خود را بروز خواهند داد و ما تلاش می کنیم که بانوان هم رده آقایان بتوانند در رقابتهای مهم حضور یافته و استعداد خود را نشان دهند.
در ادامه این جلسه مهدی میرزاییان روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی ضمن تقدیر از تلاش بهینه انجمن جهت یابی گفت: حقیقتا انجمن جهت یابی طی چند سال اخیر فعالیت مثبت و روبه رشدی داشته و با تشکیل تیمهای ملی آقایان و بانوان در مسابقات مهم آسیایی هم به عناوین خوبی دست پیدا کرده و ملی پوشان باید از تورنمنت آذربایجان هم نهایت استفاده لازم را ببرند و به حسن اعتماد مسئولین پاسخ مثبت بدهند.
گفتنی است تیمهای ملی جهت یابی آقایان بانوان برای شرکت در تورنمنت بین المللی آذربایجان ساعت 2 بامداد پنج شنبه 3 خرداد تهران را به مقصد باکو ترک خواهد کرد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی