۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
تجلیل از بهترین های هیات انجمن های ورزشی استان ایلام
ارسلان چولکی : نگاه ویژه ای به جوانان مستعد داریم
1396/12/26
تجلیل از بهترین های هیات انجمن های ورزشی استان ایلام
ارسلان چولکی : نگاه ویژه ای به جوانان مستعد داریم
مراسم تجلیل از بهترین های هیات انجمن های ورزشی استان ایلام برگزار شد و طی آن لوح تقدیر به بهترینهای این هیات از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و دیگر مقامات ورزشی اهداء گردید.
به گزارش روابط عمومی هیات انجمنهای ورزشی استان ایلام ، در این آیین باشکوه ابتدا ارسلان چولکی رییس این هیات گزارش مبسوطی از عملکرد مجموعه در سال 96 ارایه داد .
وی اظهار داشت : هیات انجمن های ورزشی استان ایلام نگاه ویژه ای به جوانان بالنده این خطه مستعد دارد و ما علاوه بر آنکه برای ارتقا رشته های تحت پوشش و حضور قدرتمند ورزشکاران در عرصه رقابتهای مختلف ، تلاش می کنیم پشتوانه های خوبی را برای فردایی بهترتربیت کنیم . ضمن اینکه برای ارتقا سطح دانش مربیان و داوران ، مقوله آموزش را دراولویت کارها قرار داده ایم .
چولکی همچنین از همکاران تلاشگر خود تقدیر کرد و افزود : بی شک این موفقیت ها در سایه همدلی و تعامل دوستان صورت گرفته و جا دارد از یکایک مسوولان محترم هیات ها و کمیته های تحت پوشش تشکر ویژه داشته باشم و دست آنان را بگرمی بفشارم .
همچنین بهروز حیدرزاده مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در این مراسم ضمن تقدیراز تلاش های رییس هیات و دیگر مسوولان ، سرپرستان ، داوران ، مربیان و ورزشکاران ، ابراز امیدواری کرد که این مجموعه فعال در سال آتی نیز با جدیت بکار خود ادامه دهد.
این مراسم درمحل سالن آمفی تئاتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با حضور مهندس نظری مدیر کل اداری و مالی استانداری،دکترآزادی مدیرکل روابط عمومی استانداری ،بهروز حیدرزاده مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان،معاونان اداره کل، نماینده بانک آینده ،ارسلان چولکی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان ایلام،اعضای هیات رییسه ،مربیان ،داوران و ورزشکاران مدال آور کشوری و دیگر مهمانان برگزار شد.
در پایان با اهدائ لوح تقدیر و هدایای نقدی به کمیته برتر(کمیته دارت - آقای مجتبی علیرحمی)،هیات برتر(هیئت انجمن های ورزشی شهرستان ایوان - مسعود احمدی زرنه)مدیرکل برتر(آقای حسن بیگی مدیرکل فنآوری اطلاعات و زیرساخت ازلحاظ کمک به پیشبرد ورزش )،اسپانسرها (مرکز تصویر برداری کسری و استانداری)، کمیته برتر شهرستان ها (کمیته رومیز شهرستان ایوان -آقای فرخ پور)، فعالان رسانه و ادمین های فعال گروه نظام تخصصی ورزش (آقای عادل غلامی وخانم مانامیرزاپور) و ورزشکارانی که موفق به کسب مقام های کشوری شده بودند تقدیر گردید.
از دیگرنکات جالب توجه این مراسم اجرای برنامه متنوع و شاد با اجرای آقای قربانی از خوانندگان خوشنام ایلام بود که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی