۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
محسن قهرمانی : شرایط تیم راگبی اعزامی به لبنان رضایت بخش است
1396/12/23

محسن قهرمانی : شرایط تیم راگبی اعزامی به لبنان رضایت بخش است
مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم راگبی تندرستی استان خراسان رضوی نماینده کشورمان در رقابتهای سید سه غرب آسیا به پایان رسید .
در این راستا محسن قهرمانی رییس هیات انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی به سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی گفت : در مرحله نخست از 49 بازیکن دعوت به عمل آمد تا خود را برای حضور در این رقابتها آماده کنند.
وی افزود: خوشبختانه تمرینات این تیم زیر نظر حمید تقوی سرمربی ، سعید جمشیدی مربی ، محمد رضایی سرپرست تیم، طبق برنامه پیگیری شد و قرار است مرحله بعدی از 15 فروردین برگزار شود و این اردو تا زمان اعزام به لبنان ، ادامه داشته باشد.
قهرمانی در ادامه با تاکید بر اینکه وضعیت این تیم رضایت بخش است ، گفت : نماینده کشورمان روز دوم اردیبهشت ماه راهی بیروت محل برگزاری این رقابتها می شود و روز چهارم اردیبهشت با لبنان پیکار خواهد کرد .
رییس هیات انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی بااشاره به اینکه راگبی در این خطه مستعد از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، اظهار داشت : تیم تندرستی در رقابتهای لیگ ایران با اقتدار قهرمانی شد که این نشان از قدرتمندی این رشته در خراسان رضوی دارد و بنده از تلاش قابل ستایش دوستان در این منطقه که برای ارتقای این رشته مهیج زحمت می کشند ، تشکر می کنم .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی