۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
عزت الله رییسی :تیم‌های طناب‌کشی چهارمحال و بختیاری به شوشتر اعزام شدند
1396/12/02

عزت الله رییسی :تیم‌های طناب‌کشی چهارمحال و بختیاری به شوشتر اعزام شدند
عزت الله رئیسی رییس هیات انجمن های ورزشی استان چهار محال و بختیاری گفت: دو تیم طناب‌کشی از استان چهارمحال و بختیاری در بخش های آقایان و بانوان برای کسب سهمیه حضور در تیم ملی به مسابقات کشوری اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، وی با اشاره به اعزام تیم های 18 نفره استان برای حضور در این رقابت ها افزود: نمایندگان استان برای حضور در مسابقات طناب‌کشی انتخابی تیم ملی در بخش بانوان و آقایان امروز ( چهارشنبه ) عازم شهرستان شوشتر شدند.
به گفته رئیسی، در بخش آقایان؛ مجتبی باقری، نواب قرمزی، حمیدعباسیان، سیدموسی صالحی، محسن کریمی، سعیدالله وردی، سعیدشیرازی، مجیدنقنه، مهدی عباسیان و همچنین در بخش بانوان سکینه حیدری، پریسا حیدری، شیوا امانی‌پور، لیلا شاهقلیان، زهرا حیدرپور، فرزانه فاضل، رویا هاشمی، زهرا بزرگ‌نیا ، مریم بزرگ‌نیا ورزشکاران اعزامی استان به این دوره از مسابقات هستند.
گفتنی است در این رقابت ها که تا 4اسفندماه ادامه دارد، سیدمحمودصالحی و مریم پیشیار به عنوان مربی و علی آقابابا و نرجس هرمزیان به عنوان سرپرست تیم چهارمحال و بختیاری را در این رقابت ها همراهی می کنند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی