۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
گزارشی از نشست هیات رییسه فدراسیون انجمن های ورزشی با حضور دکتر نصرالله سجادی
دکتر سجادی : فدراسیون انجمن های ورزشی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد / محمد علیپور : همه چیز طبق برنامه و با قدرت به پیش می رود /در بازیهای آسیایی جاکارتا مدال می گیریم
1395/09/17
گزارشی از نشست هیات رییسه فدراسیون انجمن های ورزشی با حضور دکتر نصرالله سجادی
دکتر سجادی : فدراسیون انجمن های ورزشی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد / محمد علیپور : همه چیز طبق برنامه و با قدرت به پیش می رود /در بازیهای آسیایی جاکارتا مدال می گیریم
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در نشست هیات رییسه فدراسیون انجمن های ورزشی تاکید کرد : این فدراسیون یک مجموعه پرجمعیت و متنوع است و تلاش می کنیم تا این خانواده تلاشگر بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، دکتر نصر الله سجادی در این جلسه هماهنگی که در محل دفتر وی برگزار شد ، افزود: اولویت این فدراسیون باید در حال حاضر برنامه ریزی برای بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا باشد. طبعا رشته هایی که باید در این رقابتهای معتبر قاره حضور یابند می بایست باجدیت بیشتر کار کنند تا بتوانیم در این پیکارها حضوری موثر داشته باشیم و به مدال برسیم.
وی با اشاره به اینکه فعالیت های فدراسیون انجمن های ورزشی منظم و قابل توجه است، اضافه کرد : اینگونه نشست ها باید تداوم داشته باشد تا در پرتو خردجمعی و تبادل اندیشه بتوانیم مشکلات را کاهش دهیم .
دکتر سجادی در ادامه اظهار داشت : دو آیتم مهم دیگر به تبلیغات بیشتر رشته های تحت پوشش و همچنین درآمدزایی بیشتر بر می گردد که مطمئن هستم با حضور نفرات کارآمد در این فدراسیون ، این موارد بیش از پیش مورد عنایت قرار خواهد گرفت .
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از زحمات خانواده این فدراسیون پرجمعیت ، تصریح کرد : تلاش خواهیم کرد در اعتبارات سال آینده تجدید نظر کنیم و این فدراسیون را بیشتر از گذشته حمایت نماییم .
بر اساس این گزارش ، در این نشست همچنین محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ، گزارشی از انجمن های تحت پوشش و برنامه های هیات های استانهای سراسر کشور ارایه داد که مورد استقبال دکتر سجادی و دیگرمدیران این وزارتخانه واقع شد.
وی گفت : 1850 کمیته و هیات و 17 انجمن پرکار در این فدراسیون فعال هستند و قطعا اداره کردن این حجم گسترده از فعالیت کار آسانی نیست و حاصل تلاش یک مجموعه قوی از مدیران ، روسای انجمن ها و هیات های استانها است که از قوه به فعل در می اید .
علیپور اضافه کرد : برنامه های ما چه در ابعاد برون مرزی و چه در آیتم داخلی طبق تقویم و با قدرت به پیش می رود و خوشبختانه امروز انجمن های تحت پوشش روی پای خود ایستاده و با اسپانسر و تلاش بسیار به کار خود ادامه می دهند.
وی افزود : خوشبختانه در سال جاری تاکنون بیلان خوبی داشتیم و با برگزای 34 ار دوی تدارکاتی و 22 اعزام و برگزاری منظم مسابقات لیگ در رشته های مختلف ، کمیت و کیفیت کارها را تقویت کرده ایم .
علیپور در ادامه به درخشش سپک تاکرا در رقابتهای جهانی تایلند اشاره کرد و گفت : خوشبختانه سپک تاکرا طی سالهای اخیر پوست اندازی کرد و با جوانگرایی توانست نسل جدیدی را تربیت کند بطوریکه امسال در بانکوک موفق شد به دومدال طلا ، یک نقره و یک برنز دست یابد .
وی افزود : اطمینان دارم که با این شرایط سپک تاکرا پتانسیل کسب مدال در بازیهای آسیای را دارد . راگبی هم در راه موفقیت بیشتر گام بر می دارد و اولویت دوم ما به شمار می رود .
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی به دیگر موارد و مشکلات رشته هایی همچون دراگون بوت ، بیس بال و سافت بال ، کریکت ، ورزشهای هوایی و ...اشاره کرد و خواستار بودجه و امکانات بیشتری از سوی وزارت ورزش شد.
علیپور در پایان به پیشرفت ورزش بانوان در این فدراسیون اشاره کرد و اظهار داشت : نگاه ما به ورزش بانوان همانند آقایان است و درخشش خانم ها در رقابتهای معتبر بین المللی حاکی از نگاه ویژه ما به این بخش است .
در ادامه این جلسه دلداده مهربان سرپرست دبیری ، اژدر شهابی نایب رییس ، خانم نغمه ضیا بخش نایب رییس بانوان ،حمید رضا موسی رمضانی خزانه دار این فدراسیون به پاره ای مشکلات پرداختند و پیشنهادها و راهکارهای مناسب را ارایه دادند .
همچنین آقایان محمدرضا کریمی و رضا نثاری دیگر اعضای هیات رییسه و آقایان احمد گواری مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیونها و باشگاهها و دبیر شورای برون مرزی ، شهرام منکرسی سرپرست دفتر نظارت و برنامه ریزی ، دکتر رامین طباطبایی مدیر کل دفتر استعداد یابی ضمن تشکر از تلاش های محمد علیپور و خانواده این فدراسیون ، در خصوص موارد مختلف صحبت کردند و پیشنهادهای لازم را به دکتر سجادی ارایه نمودند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی