۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قدردانی رییس کنفدراسیون کریکت آسیا از مسوولان انجمن کریکت
از فعالیت های خوب انجمن کریکت ایران تشکر می کنم
1395/07/06
قدردانی رییس کنفدراسیون کریکت آسیا از مسوولان انجمن کریکت
از فعالیت های خوب انجمن کریکت ایران تشکر می کنم
رییس کنفدراسیون کریکت آسیا با ارسال پیامی به محمد حسن عالمی رییس انجمن کریکت کشورمان ، از فعالیت های اخیر وی و کادر اجرایی این انجمن بمنظور ارتقای این رشته تشکر و قدردانی کرد .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، " بندولا وارنا پورا" رییس سریلانکایی کنفدراسیون کریکت آسیا در این پیام ضمن تشکر از فعالیت های مثبت رییس انجمن کریکت کشورمان در راستای ارتقای این رشته و همکاری خوب با " محبوب شاه " بازرس فدراسیون جهانی کریکت ، ناظر کنترل زمینهای کریکت آسیا و مدرس ارشد داوری این قاره قدردانی نمود.

شایان ذکر است ، محبوب شاه بمنظور بازدید از زمینهای کریکت در ایران و راههای مناسب بمنظور بسط و گسترش این ورزش در کشورمان و تعامل بیشتر با انجمن کریکت هم اکنون در ایران بسر می برد .

این چهره نام آشنای کریکت جهان و آسیا قرار است روز شنبه دهم مهرماه برای بازدید از زمین اختصاصی کریکت کرمان به این شهرستان سفر کند و سپس روز دوازدهم ماه جاری با حضور در اصفهان از زمین کریکت این شهرستان نیز بازدید نماید و سپس گزارش های لازم را برای به ثبت رساندن زمینهای کریکت ارایه بدهد.

وارناپورا از این حرکت انجمن کریکت تشکر کرده و تاکید نموده که برای استاندارد سازی این زمینها ، کنفدراسیون کریکت آسیا آماده همکاری خواهد بود.
رییس کنفدراسیون کریکت آسیا در پیام یاد شده همچنین از خانم هدا محمد جعفر دبیر کل و آرمین صالحی مدیر روابط بین الملل انجمن کریکت کشورمان به سبب ناتشهای بی وقفه آنها تقدیر کرده است.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی