۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
محمد علیپور در دیدار با ملی پوش اعزامی به مسابقات آسیایی تایلند: امیدوارم " امید اصلان" حضوری قوی در تایلند داشته باشد
1395/02/15

محمد علیپور در دیدار با ملی پوش اعزامی به مسابقات آسیایی تایلند: امیدوارم " امید اصلان" حضوری قوی در تایلند داشته باشد
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در دیدار با "امید اصلان" یکی از دو ملی پوش اسکی روی آب کشورمان که قرار است در رقابتهای جام ملتهای آسیا حضور یابد ، بر ای این ورزشکار اعزامی به تایلند آرزوی موفقیت کرد .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، این دیدار ظهر امروز در دفتر محمد علیپور صورت گرفت که عباس ناطق نوری دبیر انجمن اسکی روی آب نیز حضور داشت .

علیپور در این دیدار تاکید کرد : اسکی روی آب پتانسیل خوبی دارد و امید است که بخش خصوصی نیز به این رشته مهیج ورود کند و بتوانیم آن را در نقاط مختلف کشور توسعه بدهیم .

وی افزود: خوشبختانه با آمدن مدیریت جدید و علاقه مندی مهندس مهر صادقی ، اسکی روی آب در حال پیشرفت است . هرچند که مدیریت قبلی نیز برای این رشته زحمت کشید و امید وارم که شاهد موفقیت آقای اصلان و خانم امینی در رقابتهای آسیایی تایلند باشیم .

در این دیدار ، ناطق نوری گزارشی از وضعیت اصلان ارایه داد و گفت که ایشان تاکنون دوبار در سالهای 2012 و 2015 در مسابقات جهانی فیلی پین و چین حضور یافته و تجربه بالایی دارد. ضمن اینکه به عنوان مربی کیبل اسکی در کیش فعالیت می کند و از دانش خوبی در کیبل اسکی برخوردار است .

همچنین امید اصلان به شرایط و وضعیت خود اشاره کرد و گفت : از حمایت شما از این رشته تشکر می کنم و تمامی تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم در رقابتهای آسیایی تایلند نماینده قدرتمندی برای ایران باشم .

وی افزود: حمایت مهندس مهر صادقی و ناطق نوری از این رشته قابل تقدیر است و از اینکه زمینه حضور بنده و خانم امینی در رقابتهای تایلند فراهم شد ، خوشحال هستم . امید وارم که این حمایت ها تداوم داشته باشد و موجب انگیزه در بین جوانان علاقه مند و مستعد شود.

شایان ذکر است تیم ملی 2 نفره اسکی روی آب کشورمان برای حضور در مسابقات جام ملتهای آسیا صبح فردا عازم تایلند می شود.
امید اصلان و شیما امینی مقدم تیم ملی 2 نفره اسکی روی آب کشورمان را تشکیل می دهند که قرار است ساعت 5 صبح فردا (پنجشنبه) از طریق ابوظبی عازم شهر پوکت محل برگزاری این رقابتها شوند.
مسابقات اسکی روی آب جام ملتهای آسیا طی روزهای 18 و 19 اردیبهشت ماه جاری در پوکت تایلند برگزار خواهد شد.
گفتنی است خانم "نغمه ضیاء بخش" نایب رئیس بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کند.




وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی