۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سرپرست هیات انجمنهای ورزشی استان کهکیلویه و بویراحمد:
سال گذشته بیش از 38 مسابقه در سطح استان برگزار کردیم
1395/02/15
سرپرست هیات انجمنهای ورزشی استان کهکیلویه و بویراحمد:
سال گذشته بیش از 38 مسابقه در سطح استان برگزار کردیم
سرپرست هیات انجمنهای ورزشی استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش مسئولان و کمیته های تحت پوشش توانستیم بیش از 38 مسابقه استانی را در رشته های مختلف برگزار کنیم.
"حسن برزگر" در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی افزود: فعالیتهای خوبی در سال 94 در استان انجام شد همانند میزبانی مسابقات کشوری دارت و اعزام تیم دراگون بوت استان به مسابقات روز بوشهر و اعزام تیم دارت به مسابقات کشوری که در همان رقابتها یک بانوی ورزشکار برای تیم ملی انتخاب شد.
وی ادامه داد: در سال گذشته رشته راگبی را راه اندازی کردیم و توانستیم محوطه آبی را فراهم کنیم تا رشته های دراگون بوت، اسکی روی آب و جت اسکی فضای اختصاصی برای تمرین داشته باشند.
برزگر افزود: در سال 94 زمین اختصاصی ساحلی سپک تاکرا و زمین 11 هزار متری مخصوص رشته های راگبی، کریکت، بیس بال و سافت بال را نیز در اختیارشان قرار دادیم.
رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان گفت: در سال جاری طبق تقویم 3 دوره کلاس توجیهی برای رشته های دارت، جهت یابی و راگبی را پیش بینی کرده ایم و از مسئولان انجمن هوایی نیز دعوت کرده ایم تا به استان بیایند و از نزدیک شاهد رشد این رشته باشند. همچنین میزبان مسابقات قهرمانی کشور دارت نیز هستیم.
وی در پایان از حمایتهای محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود برای رشد و توسعه این رشته های نوپا، حمایتهای بیش از پیش ادامه داشته باشد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی