Home / اخبار / برگزاری مستمر مسابقات سراسری باعث توسعه این رشته خواهد شد

برگزاری مستمر مسابقات سراسری باعث توسعه این رشته خواهد شد

نایب رییس بانوان انجمن دراگون بوت گفت: برگزاری پیوسته و مستمر مسابقات سراسری و کشوری باعث توسعه و گسترش این رشته در سطح کشور خواهد شد.

اکرم علی آبادی افزود: هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور دراگون بوت بانوان رضایت بخش بود و این پیکارها با هدف رونق بخشی به این رشته ورزشي در بخش بانوان برگزار شد.

وي گفت: رقابتهای قهرمانی کشور در دو رده سنی زیر ۲۳ سال و پیشکسوتان در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد .

نایب رییس بانوان انجمن دراگون بوت در خصوص پیکارهای زیر ۲۳ سال گفت : بهترین های این رشته در این رده سنی حضور داشتند و رقابتها بسیار نزدیک و حساس برگزار شد .

وي ادامه داد : در این رده سنی ۱۱ استان شرکت کرده بودند و خوشبختانه تمامی تیم ها در بالاترین سطح از آمادگی به رقابت پرداختند .

علی ابادی همچنین در خصوص مسابقات پیشکسوتان نیز توضیح داد: برگزاری مسابقات در این رده سنی، بیشتر در جهت سیاست های وزارت ورزش و جوانان درعمومی سازی رشته های ورزشی در رشته دراگون بوت برنامه ریزی و به اجرا در آمد.

نایب رییس بانوان انجمن دراگون بوت گفت: در این رده سنی، پاروزنان، استانهای کیش، تهران، بوشهر و هرمزگان به مصاف یکدیگر رفتند .

وی دراگون بوت را یک رشته مفرح معرفی کرد که قابلیت عمومی سازی دارد و افزود بی تردید برگزاری چنین رقابتهایی در رده سنی پیشکسوتان که عموما مادران هستند ، خواهد توانست زمینه توسعه این رشته را در میان اعضا خانواده گسترش دهد .

علی آبادی همچنین رقابت مادران و دختران در یک روز را یکی دیگر از ویژگی های مسابقات اعلام کرد و اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد از این دست رقابتها بیش از پیش برگزار شود .

Check Also

unnamed

دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در مهاباد برگزار شد

مسئول انجمن دراگون بوت شهرستان مهاباد از برگزاري دوره مربيگري درجه ۳ دراگون بوت در ...