برگزاری مسابقات منطقه ای راگبی بانوان در تهران
1405/04/01
 برگزاری مسابقات منطقه ای راگبی بانوان در تهران مسابقات منطقه ای راگبی بانوان، انتخابی تیم ملی به میزبانی کمیته راگبی استان تهران و در زمین چمن پارک بعثت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، این رقابتها با حضور سه تیم گوزن زرد تهران، گلکسی و قم با هدف شناسایی استعدادها و انتخاب بازیکنان برتر برای تیم ملی راگبی هفت نفره بانوان به منظور شرکت در مسابقات آسیایی چین برگزار شد.
در پایان این رقابتها، تیم گوزن زرد تهران با کسب دو پیروزی به مقام قهرمانی دست یافت، تیم گلکسی تهران عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم راگبی جوان بانوان قم هم در جایگاه سوم قرار گرفت. |