۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
با حضور نماینده فدراسیون انجمنهای ورزشی؛
نشست هم اندیشی هیات انجمنهای ورزشی استان البرز برگزار شد
1401/05/11
با حضور نماینده فدراسیون انجمنهای ورزشی؛
نشست هم اندیشی هیات انجمنهای ورزشی استان البرز برگزار شد
گردهمایی خانواده بزرگ هیات انجمن های ورزشی استان البرز با هدف آخرین اقدامات صورت گرفته و بررسی عملکردها به میزبانی شهرستان چهارباغ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این نشست عصر روز دوشنبه 10 مرداد به میزبانی سالن اجتماعات شهرداری چهارباغ و با حضور "مهدی میرزاییان" رئیس روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، دکتر "حمیدرضا رضایی" رییس هیات انجمنهای ورزشی استان البرز، "موسی روزبه" رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چهارباغ ، "فرهاد رستمی" رییس هیات انجمنهای ورزشی این شهرستان ، قره حسنلو رییس شورای اسلامی ، خانم "ماندانا موسوی" نایب رییس هیات انجمنهای ورزشی به همراه روسا، نواب رییس و دبیران کمیته ها و شهرستانهای تحت پوشش هیات انجمن های ورزشی استان البرز برگزار شد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی در این گردهمایی گفت: 20 انجمن ، 70 رشته ورزشی ، 8۰ تیم ملی و در مجموع 1850 زیر مجموعه ورزشی را تحت پوشش داریم و در واقع بزرگترین تشکل ورزشی کشور هستیم.
میرزاییان افزود: هیات البرز به دلیل همسایگی با تهران از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است هرچند در این سالها تا حدودی دچار وقفه ای در فعالیت ها بوده که خوشبختانه با استقرار هیات جدید و با مدیریت دکتر رضایی در مسیر خوبی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: سافت بال و بیس بال از رشته های المپیکی ما محسوب می شود که خاستگاه آن در البرز است و مقرر شده یک آکادمی تخصصی در مجموعه بیس بال انقلاب کرج ایجاد شود، همچنین در دیگر رشته ها مثل اسپوکس، دارت و برای تونیک ظرفیت های بزرگی در البرز وجود دارد که باید از آن بهره گرفت.
میرزاییان تصریح کرد: به نمایندگی از فدراسیون انجمنهای ورزشی از فعالیت های خوب و موثر هیات استان و کمیته های تحت پوشش تشکر میکنم و امیدوارم با هم افزایی خانواده انجمن های ورزشی استان این توفیقات روزافزون باشد.
اما حمیدرضا رضایی رییس هیات انجمن های ورزشی استان البرز اظهار کرد: ۲۰ رشته تحت پوشش فدراسیون هستند که حدود ۸۰ درصد آن در البرز فعال هستند.
وی با بیان اینکه تشکیلات وسیعی برای اداره این رشته ها شکل گرفته و حجم بالایی از کارها در حال انجام است گفت: رشته های پرمخاطب و جذاب مانند بیس بال، دارت، اسپوکس، جت اسکی، کریکت و... را تحت پوشش داریم که پشتیبانی و هدایت این رشته ها مجموعه ای وسیع را شامل می شود وانرژی مضاعفی را می طلبد
رضایی افزود: در ماه گذشته عناوین با ارزشی را در مسابقات کشوری اسپوکس و کریکت کسب کردیم و اخیرا دوره مربیگری درجه دو کشوری دارت را میزبانی کردیم.
رییس هیات انجمن های ورزشی استان البرز با بیان اینکه ارزیابی دقیقی از عملکرد کمیته ها و هیات های شهرستانی انجام می شود گفت: این بررسی ها به شکل هفتگی و ماهانه است و چنانچه نوع فعالیت ها مطابق با هدف گذاری ها نباشد به تغییر مسئول کمیته ها و هیات ها منجر می شود.
در خلال این گردهمایی از سوی ریاست هیات انجمنهای ورزشی استان البرز از "مهدی میرزاییان" مدیر روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی و یکی از خبرنگاران و سردبیران با سابقه عرصه مطبوعات و رسانه های ورزشی کشور در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار تجلیل به عمل آمد.
درپایان این نشست همچنین ضمن تقدیر از برخی از فعالان این ورزش در استان احکام جدید مسئولان برخی کمیته ها و هیات های شهرستانی به آنها اهدا شد ضمن اینکه خانم "اقدام" به عنوان دبیر جدید هیات انجمنهای ورزشی استان البرز معرفی گردید.










وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی