۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
مجمع فوق العاده فدراسیون انجمنهای ورزشی برگزار شد
1400/12/14

مجمع فوق العاده فدراسیون انجمنهای ورزشی برگزار شد
مهدی میرزاییان- مجمع فوق العاده فدراسیون انجمنهای ورزشی روز یکشنبه اول اسفند در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این مجمع به ریاست "سید محمد پولادگر" معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور "محمد علیپور" رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی؛ "عباس ناطق نوری" دبیر فدراسیون، خانم "طاهریان" نایب رییس کمیته ملی المپیک، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر مشترک فدراسیونها، مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع،علی خسروی نماینده شهرداری تهران، نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاهها و نهادها و ارگانها و شرکت روسای هیات انجمنهای ورزشی استانها بصورت وبینار و آنلاین برگزار شد.
در این مجمع اساسنامه جدید فدراسیونهای ورزشی، دستورالعمل وثاقت و امانت، دستور العمل کمیسیونهای ورزشکاران، مربیان و داوران با آرای اعضای مجمع به تصویب رسید.
همچنین با پیشنهاد رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی ، حضور روسای انجمنهای رشته های المپیکی و حاضر در بازیهای آسیایی در مجمع فدراسیون در این نشست به تصویب رسید.
در خلال این مجمع "محمد علیپور" رییس فدراسیون‌انجمنهای ورزشی با تقدیر از هیات های استانی گفت:هیات ها به واقع خط مقدم ورزش کشور هستند و آنها به تربیت ورزشکار و قهرمان، مربیان و داوران مبادرت میکنند و لازم است که از زحمات بی شائبه آنها تشکر و قدردانی کنیم.
وی همچنین با قدردانی از حمایتهای وزارت ورزش و جوانان‌اظهار داشت: ورزش کشور با حضور دکتر سجادی به عنوان یک مدیر ورزشی و یک قهرمان کارنامه دار در مسیر توسعه و بالندگی قرار گرفته و این باعث افتخار ما است که فدراسیون انجمنهای ورزشی با نظر و دیدگاه ایشان تاسیس شده است.



















وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی