۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ایران و کمک به رشد سپک تاکرا در قاره آفریقا
1400/06/22

ایران و کمک به رشد سپک تاکرا در قاره آفریقا
انجمن سپک تاکرا ایران با حمایت فدراسیون جهانی برای رشد این ورزش در قاره آفریقا و بخصوص کشور غنا کارش را با برگزاری وبیناری آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این وبینار که عبدل الحلیم بن قادر دبیر کل فدراسیون جهانی، سهراب آزاد قائم مقام فدراسیون جهانی، علی فولادی راد عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی،یلدا قاسمی نایب رئیس انجمن سپک تاکرا ایران، سید آزمیر مشاور ارشد ISTAF, زبیر ساری نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی، محمد حسین یوسفی مربی تیم ملی بزرگسالان، پیام شیرعلی سرمربی تیم ملی زیر 23 سال، شهرزاد سلیمانی مربی بدنساز تیم های ملی بانوان و هشت تن از مدیران و مسئولان انجمن تازه تاسیس سپک تاکرا غنا حضور داشتند در خصوص مسائل مختلف بحث و گفتگو شد.
در ابتدا حلیم بن قادر ضمن تشکر از انجمن سپک تاکرا ایران بابت برگزاری این وبینار اعلام کرد به زودی تجهیزات لازم از جمله توپ و تور برای رشد سپک تاکرا در غنا برای این کشور از سوی فدراسیون جهانی ارسال خواهد شد و همچنین کلاس های مربیگری و داوری تحث نظر فدراسیون جهانی و انجمن ایران به مدت ٣ ماه از مهر تا آذر آینده توسط مدرسان ایرانی و سایر کشورها برگزار خواهد کرد.
همچنین سهراب آزاد قائم مقام ایرانی فدراسیون جهانی سپک تاکرا با اشاره به هدف ISTAF جهت ورود سپک تاکرا به المپیک گفت:از اینکه می بینم سپک تاکرا در میان کشورهای قاره آفریقا در حال رشد است خوشحالم و این آمادگی را داریم تا با تمام توان به این امر کمک کنیم.
همچنین علی فولادی راد قائم مقام کمیته توسعه ISTAF هم خبر از برنامه ریزی های بیشتر برای توسعه سپک تاکرا در سایر کشورهای آفریقایی به رهبری غنا داد.
در پایان این جلسه رئیس انجمن سپک تاکرا غنا با تشکر از انجمن سپک تاکرای ایران و همچنین فدراسیون جهانی ابراز امیدواری کرد بزودی شاهد تشکیل کلاس های آموزشی این رشته در شهرهای این کشور باشد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی