۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان:
برگزاری مسابقات مجازی هدف اصلی ما در دوران کرونا است
1400/03/25
رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان:
برگزاری مسابقات مجازی هدف اصلی ما در دوران کرونا است
رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مجازی با هدف توسعه ورزش و تشویق همگانی مردم به روی آوری به فعالیت‌های بدنی حتی در منازل برنامه اصلی هیات در سال جاری است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، حمیدرضا غزنوی افزود: به دلیل همه گیری بیماری کووید-۱۹ بسیاری از فعالیت‌های ورزشی با چالش روبه رو شده است اما بکارگیری از فضای مجازی و برپایی مسابقات بصورت غیرحضوری در ورزشگاه‌ها و سالن‌ها بخشی از این معضل را حل می‌کند.
وی ادامه داد: جشنواره‌های مجازی به این ترتیب خواهد بود که ورزشکاران در اماکن مختلف از جمله منازل و یا فضای باز مسابقات را برگزار و داورها بصورت غیرحضوری امتیازدهی می‌کنند و در نهایت برترین‌ها معرفی می‌شوند.
رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان اضافه کرد: اینگونه برنامه‌ها که هم راستا با پروتکل‌های بهداشتی است زمینه حفظ آمادگی ورزشکاران و ارتقای سلامتی جسمی و روحی اعضای تیم‌ها خواهد بود و از سوی دیگر می‌توان از مباحث انگیزشی و تشویقی آن بهره برد.
غزنوی با اشاره به برگزاری جشنواره مجازی این هیات با حضور یک هزار و ٢٠٠ ورزشکار از سراسر استان اظهارداشت: کیک بوکسینگ واکو، اسپوکس، رزم سلطان، جهت یابی، دارت و سِپَک تاکرا، سافتبال، پارکور، موی تای، راگبی، کریکت، فلوربال و برایتونیک رشته های این رویداد ورزشی را تشکیل داد.
نایب رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی افزود: این رخداد ورزشی نشان داد که علاقه ورزشکاران به این نوع فعالیت ها هم زیاد است و می‌تواند در سایر هیات‌های استانی و فعالیت‌های ورزشی هم الگو باشد.
رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان خاطرنشان کرد: جشنواره ملی ورزشی زاینده رود هر ساله همزمان با جاری سازی رودخانه و بویژه در بخش ورزش های آبی برگزار می شد اما امسال همچنان رودخانه در شهر اصفهان خشک و اجازه برگزاری این رویداد را نداده است.
غزنوی اظهارداشت: با وجود سرمایه گذاری های خوبی که در رشته های آبی و بخصوص در رشته کیبل اسکی انجام گرفته خشکی طولانی مدت زاینده رود، فعالیت رشته‌های آبی را با سختی مواجه کرده است.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی