۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
برگزاری نشست آنلاین مسئولان کمیته های استانی کیک بوکسینگ واکو کشور
1400/01/19

برگزاری نشست آنلاین مسئولان کمیته های استانی کیک بوکسینگ واکو کشور
‍ جلسه آنلاین مسئولین (آقایان و بانوان) و دبیران کمیته های استانی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران (انجمن کیک بوکسینگ ج.ا.ا) کشور با حضور دکتر ناصر نصیری رییس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران و رییس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) برگزار شد‌.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این جلسه ۲ ساعته کمیته های استانی تحت پوشش فعالیت و عملکردهای خود را به تفکیک در سال ۱۳۹۹ توسط مسئولین کمیته ها ارائه دادند.
اما دکتر ناصر نصیری در این جلسه خاطر نشان کرد: طبق قوانین باید تمامی برنامه ها و رویدادها اعم از سمینار، آزمونها و دیگر فعالیت های عمومی بصورت منطقه ای که قبلا توسط کمیته آموزش مشخص گردیده برنامه های خود را با هماهنگی انجمن واکو ایران و هیات های مربوطه بصورت آنلاین در فضای مجازی برقرار نمایند.
وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت ویژه مسابقات کیک بوکسینگ بازیهای آسیایی داخل سالن و فنون رزمی ۲۰۲۲ تایلند (۲۵ اسفند۱۴۰۰) و مهمتر از همه شیوع مجددا ویروس کرونا در سطح کشور، مسئولین کمیته های استانی موظف هستند تا زمان بهتر شدن وضعیت ، ورزشکاران خود را بصورت آنلاین (تمرین در منزل) مدام رصد کرده و طی یک برنامه ریزی آمادگی جسمانی آنها را بررسی کنند.
با توجه به اوزان و رشته های مشخص شده در بازیهای آسیایی داخل سالن و فنون رزمی (ایندورگیمز) در هردو بخش (آقایان و بانوان)، توسط استاد مهرداد خوش سلوک مسئول هماهنگی اعزام تیم ملی به مسابقات به اطلاع مسئولین کمیته های استانی رسانده شد، پس از آن طی دستورالعملی که از سوی هیات رییسه و کمیته فنی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران تایید گردیده، برگزاری آزمون فنی درجات مشکی (۱و ۲) بصورت آنلاین و مجازی در هر دو بخش آقایان و بانوان با توجه به شرایط و قوانین حاکم بر ورزش کیک بوکسینگ ج.ا.ا بصورت شفاهی و کتبی به سمع و نظرحاضرین در جلسه توسط مهرداد خوش سلوک (مسئول کمیته آموزش انجمن واکو ایران) اطلاع رسانی شد.
در پایان این نشست نصیری تاکید کرد: جهت سلامت ورزشکاران تا اطلاع ثانوی تمام جلسات و برنامه های آموزشی در سطح کشوری، منطقه ای و استانی باید بصورت مجازی برگزار گردد.
لازم به ذکر است که کمیته های کیک بوکسینگ واکو ایران در استانها باید تابع قوانین ستاد کرونای استان مربوطه خود باشند و بدون هماهنگی مراجع ذی صلاح از برگزاری هرگونه برنامه های حضوری و گروهی خودداری نمایند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی