۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
نشست صمیمی روسا ، مسوولان کمیته ها و هیات رییسه انجمن ورزشهای هوایی
دکتر علی مویدی: حمایت جدی مسوولان بیش از پیش احساس می شود
1398/12/03
نشست صمیمی روسا ، مسوولان کمیته ها و هیات رییسه انجمن ورزشهای هوایی
دکتر علی مویدی: حمایت جدی مسوولان بیش از پیش احساس می شود
نشست صمیمی اعضای هیات رییسه ، روسای کمیته ها و مسوولان انجمن ورزشهای هوایی برگزار شد و طی آن بر حمایت بیش از پیش مقامات ذیربط بویژه رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی از برنامه های انجمن مذکور تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی ، در ابتدای این جلسه که در محل انجمن ورزشهای هوایی برگزار شد ، محمود رشیدی نایب رییس انجمن از تلاش بی وقفه روسای کمیته ها و کارکنان این مجموعه تقدیر کرد . 
وی با اشاره به اینکه دوستان تلاشگر در انجمن بدون چشمداشت فعالیت می کنند، افزود : مشکلات موجود در انجمن همچنان پابرجاست لذا از مسوولان می خواهم که نسبت به رفع موانع اهتمام کنند و دست ما را بگیرند تا بتوانیم با فراغ بال ، برنامه ها را طبق تقویم به پیش ببریم . 
در ادامه این نشست ، صابر خوش کردار دبیر انجمن ، روسای کمیته های مختلف و برخی از اعضای هیات رییسه به بیان عملکرد ، برنامه ها و مشکلات موجود پرداختند و راهکارهای مناسب را ارایه دادند. 
دکتر علی مویدی رییس انجمن ورزشهای هوایی نیز ضمن تقدیر از زحمات تمامی روسای کمیته ها ، اعضای هیات رییسه ، کارکنان ، مربیان و داوران گفت : دشواری موارد را می دانم و آن را می پذیرم و امید است که بتوانیم با حمایت جدی دوستان ، موانع موجود مرتفع شود و بتوان در راه بالندگی رشته های تحت پوشش این انجمن قدم های اساسی برداشت . 
وی در ادامه گفت : بزودی نشستی با رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی خواهیم داشت و امید است که در سایه تعامل و یکدلی بیشتر بتوانیم نواقص را به حداقل برسانیم و به اهداف مورد نظر برسیم .







وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی